הרשמה

אחד מיוצרי Starcraft, Diablo ו-Warcraft פורש בגיל 42

קריס מטזן פורש אחרי 23 שנות עבודה

אחד מאנשי המפתח הגדולים ביותר של Blizzard נפרד מתעשיית המשחקים

קריס מטזן (Chris Metzen), סמנכ"ל  בליזארד ומחלקת פיתוח מותגים, מודיע כי לאחר 23 שנים של עבודה קשה ויצירה יוצאת דופן, הוא פורש מהחברה.

מטזן לא היה סתם עוד עובד ותיק בחברה. הוא פיתח ב-1996 את Diablo יחד עם ביל רופר (Bill Roper), שגם הוא הספיק לעזוב את החברה מאז, עזר לפתח את סדרת משחקי Warcraft בגזרת משחקי האסטרטגיה וגם את World of Warcraft. בנוסף לכך הוא גם לקח תפקיד ראשי בכתיבת הסיפור של סדרת Starcraft. לאחרונה אף עזר בכתיבת הסיפור של Overwatch (יש דבר כזה בכלל?).

את הודעת הפרישה שלו מטזן פרסם בפורומים של Overwatch: "במשך כמעט 23 שנים הייתה לי את הפריווילגיה לעצב את העולמות ולבנות משחקים יחד עם המוחות היצירתיים ביותר. עבדתי עם ענקים (וגם עמדתי על כתפיים של חלקם), ובקיצור הייתה לי חוויה של פעם בחיים".

אז האם נראה את מטזן מתחיל בחודשים הקרובים לעבוד בחברה חדשה או שמא הוא יפתח חברה משל עצמו? נראה כי זה לא המצב. מטזן מדגיש בהודעת הפרישה שלו כי אינו ימשיך לעבוד בתעשיית המשחקים וכי הפרישה שלו היא סופית בהחלט.

"אני אתמקד על מה שחשוב לי ביותר - המשפחה שלי. הם הבסיס לחיים שלי והשורשים לכל השמחה וההשראה שלי. בנוסף לגידול שני הקטנים שלנו, הצטרף אלינו תינוק שלישי נוסף למשפחה! להיות איתם בבית, שיהיה לי את הזמן והמקום באמת לחיות... לאהוב את אשתי עם כל כוחי... זוהי הקריירה שלי עכשיו".

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:22 14.09.2016 | ב ב (אורח)

    "עשיתי מספיק כסף בשביל שהנינים שלי יחיו בעושר ונמאס לי לטפל בבכיינות של כולכם על כל דבר קטן, בייייייי!"

  2. 2

       | פורסם ע"י