הרשמה

ג'ף קיגלי מדבר על כל מה שהשתבש אצל No Man's Sky

אייקון הגיימינג מספר את הסיבות למפלה של No Man's Sky

בתוכנית היוטיוב החדשה שלו, קיגלי מספר על למה הוא חושב ש-No Man's Sky כשל

אם עקבתם אחרי תהליך השיווק של No Man's Sky בשנים האחרונות, אתם כנראה זוכרים שהפרוייקט השאפתני נחשף לראשונה בטקס VGX 2013 בהנחייתו של ג'ף קיגלי (Geoff Keighley). המנחה קיבל לאחרונה תוכנית יוטיוב חדשה בשם Live with Youtube Gaming, שם הוא התחיל לדון על המחלוקת שנוצרה מאחורי המשחק בחודשים האחרונים.

"למען האמת, מנעתי מעצמי מלדבר על המשחק במשך רוב השנה האחרונה בגלל שהיית בקונפליקט לגבי מה שקורה מולי, משהו שהייתי חלק ממנו." הוא אמר, והזכיר את "הבטחות השווא" שהיו נושא גדול וכאוב מאוד בדיונים על המשחק. "הפעם האחרונה שראיתי את שון מארי (Sean Murray) הייתה במרץ והוא אמר לי שהוא לא רוצה שאני אהיה בסביבתו יותר כי הוא חשב שהייתי יותר מדי שלילי לגבי המשחק שלו ולגבי איפה הצוות שלו נמצא מבחינת פיתוח. הם היו תחת המון לחץ."

קיגלי נזכר ב-2013 ודיבר על מה חשב כאשר פגש את המפתחים במסיבה לאחר הטקס. "הרגשתי שלחבר'ה האלה לא היה מושג לאן הם הולכים עם הפרוייקט שלהם אבל היה להם מומנטום עצום מאז ההכרזה הראשונה. העובדה שצות של 15 איש פיתח והשיק משחק כמו No Man's Sky הוא הישג עצום...ומצד שני אני חייב לחשוב על השחקנים שרצו להאמין שיש יותר בקופסה ממה שהם קיבלו. אני לא אומר שמדובר במשחק רע. הוא פשוט לא גמור וחוזר על עצמו יותר מדי כי בואו נודה בזה, משחקים נוצרים מאנשים שיודעים לספר סיפורים כמו שצריך וצוותים גדולים ומיומנים. מתמטיקה לא יכולה ליצור משמעות."

"אסור לשקר למעריצים. שון רצה לשמור על המסתורין של המשחק וזה הוביל אותו לזלזל בקהל שלו. אלו מכם ששילמו כסף על המשחק הזה, יש לכם את כל הזכות להיות מאוכזבים אם אתם מרגישים שרימו אתכם. ותמיד קיוויתי שהם ישנו את האסטרטגיה שלהם ויספרו למעריצים מה יש ומה אין במשחק הזה, אבל מה שקרה קרה ועכשיו אנחנו נותרים עם השאלה "לאן No Man's Sky הולך?"

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:09 02.10.2016 | גל גל (אורח)

    אז לא הבנתי, המשחק נכשל בגלל שהיה מחסור בכוח אדם?

  2. 2

    19:03 02.10.2016 | גיל גיל (אורח)

    כן... המשחק נכשל כי יש גבול למה ש15 אנשים יכולים ליצור.
    הרי המעריצים ציפו לעולם עשיר וענק בעוד שאחרי כמה שעות משחק(בלחץ) אחרי שיוצאים לחלל מבינים את הפואנטה ומשתעממים.
    כוכבי הלכת זהים עם טיפה שינוי במבנה שלהם. המקומות שנמצאים על כל כוכב לכת זהים.
    על משחקיות נוראית כזאת רק עלילה מצוינת היתה יכולה לפצות אבל פה העלילה משעממת לא פחות מהמשחקיות.

  3. 3

    19:06 02.10.2016 | אסף אסף (אורח)

    המשחק נכשל בגלל הבטחות שווא של החברה שעשתה את המשחק רק המחשבה ש15 אנשים עושים משחק בסדר גודל כזה הוא הישג עצום! אבל חוסר הניסיון והבטחות שווא אחרי שהמשחק הושק גרם לעצבים לא קטנים אצל הקונים כי המשחק היה באגי ו30% ממה שהובטח רק היה במשחק שלא נדבר על זה שמה שכן היה במשחק היה באגי ברמות וגם המשחק היה קורס על ימין ועל שמאל(ואני לא מדבר על זה שבשבוע הראשון בכלל לא יכולת לשמור את המשחק)

  4. 4

       | פורסם ע"י