הרשמה

צפו בטיזר של Bethesda Pinball

משחק הפינבול של Bethesda יאפשר לכם להנות משולחנות בנושא: DOOM, Fallout ו-The Elder Scrolls

מי אמר ש-Bethesda מכוונת רק למשחקים רציניים?

Zen Studios הכריזה על שיתוף פעולה עם המפתחת Bethesda על מנת ליצור משחק פינבול חוויתי העוסק בשלושה מותגים גדולים של המפתחת. שלושת הכותרים שיכנסו את משחק הפינבול יכללו את: DOOM, Fallout ו-The Elder Scrolls V: Skyrim.

החברה, Zen Studios הרחיבה על שיתוף הפעולה באתר שלהם: "אנחנו שילבנו כוחות עם Bethesda, המפיצה העולמית שעומדת מאחורי שוברי קופות כגון: Fallout, DOOM  ו- The Elder Scrolls, בשביל חווית פינבול לא מהעולם הזה! בעוד הוא מגיע לפלטפורמות הפינבול הנרחבות שלנו בדצמבר, Bethesda Pinball מציג שלושה שולחנות פינבול מרגשים אשר מבוססים על עולמות המשחק האדירים של Bethesda: DOOM, Fallout ו-The Elder Scrolls V: Skyrim. נסו לשרוד בסביבות העוינות אך המופלאות של שלושת שולחנות הפינבול המבוססים על המשחקים האייקוניים ביותר של Bethesda."

"חקור את הסודות של שממה פוסט-גרעינית בעולם שהושמד על ידי מלחמה אטומית, הצטרף לארגונים, שדוד מקלטים ואסוף בובות בעלות ראש מקפץ בשולחן הפינבול של Fallout, הילחם במתקן המחקר UAC בעודך גובר על המוני שדים על מנת להרוויח את התואר משסף ה-DOOM בשולחן הפינבול של DOOM, וצור נשקים, השתמש בקסם, צייד שריונות, קנה ומכור סחורות, חצוב משאבים, מצא שותפים והשלם משימות צדדיות לפני הבסת Alduin והשלמת גורלך כה-Dragonborn בשולחן המשחק של The Elder Scrolls V: Skyrim. כל שולחן מצוייד בלוח תוצאות, מעקב תוצאות, אפשרויות חברתיות מרגשות ועוד!"

חבילת הפינבול של Bethesda תהיה זמינה ל-Xbox, PSN, Steam, Mac ו-Windows 10 ב-6 בדצמבר ובפלטפורמות הטלפון הנייד ב-8 בדצמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:23 21.11.2016 | מישהו מפעם מישהו מפעם (אורח)

    רק שחכתם לספר איך בעצם זה יעבוד או אפילו את הרעיון הבסיסי.

    חזרו לעצמכם. בשם הגיימינג בישראל

  2. 2

       | פורסם ע"י