הרשמה

Conan Exiles הוכרז עבור ה-Xbox One וקיבל תאריך ל-PC

Conan Exiles יגיע ל-PC בגישה מוקדמת ב-31 לינואר ול-Xbox One במהלך האביב

צאו לחקור את העולם הברברי ברחבי הרשת ולשלוט על העולם

Conan Exiles, משחק ההישרדות בעולם הפתוח של חברת Funcom מגיע בקרוב ל-PC ול-Xbox One, כאשר ל-PC הוא יגיע כגרסת Early Access ב-31 לינואר, ול-Xbox One באביב הקרוב. 

על מנת לחגוג את חשיפת התאריך וההכרזה שהמשחק יגיע גם ל-Xbox One, המפתחת שיחררה טריילר גיימפליי שנותן לנו טעימה לקראת מה שיגיע אלינו בקרוב. מדובר בסרטון הראשון שמגיע מהמשחק לאחר שישה חודשים של עבודה קשה על המשחקיות והגרפיקה של המשחק. 

"זאנר משחקי ההישרדות בעולם פתוח בנויים בשביל משחק כמו Conan Exiles. אם היה אי פעם עולם שבאמת יכול לבחון את הסקיל והכוח שלכם, זה העולם של קונאן הברברי. Conan Exiles הוא לא סתם משחק עולם פתוח, זהו עולם עשיר בהיסטוריה שבו אנו צריכים לגלות סודות של ציוויליזציות עתיקות ובסופו של דבר לבנות אחת משלנו", אומר מנהל המשחק, ג'ואל ביילוס (Joel Bylos). 

Conan Exiles לוקח אותנו לעולם הברוטאלי של קונאן הברברי. המשחק יכול להיות משוחק בשרתים פרטיים וציבוריים, גם במצב מולטיפלייר וגם במצב סינגל פלייר. לא מדובר בסתם משחק הישרדות שבו מחפשים אחר אוכל ומים, אלא במשחק שבו אנו נדרש לחקור הריסות של ציוויליזציות עתיקות, והכל בדרך למטרה שלנו שהיא כמובן לכבוש ולשלוט באדמות בעצמנו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:58 23.11.2016 | דג דג (אורח)

    נקווה שזה לא רק לWIN10

  2. 2

       | פורסם ע"י