הרשמה

מחבר הספר של Metro טוען כי עלילת המשחק תמשיך ב"מדיה" אחרת.

מחבר הספר אומר כי הוא אהב את המשחקים

Metro ימשיך לקבל תמיכה

לפני מספר ימים יצא הספר Metro 2035 בגרסה האנגלית שלו על ידי מחבר הספרים דימיטרי גלוקוסקי (Dmitry Glukhovsky). דמיטרי שענה על שאלות באתר reddit, ואף הוסיף לינק ישיר לעמוד האינסטרגם שלו בכדי להוכיח שזה הוא טוען כי הוא לא מתכנן להמשיך בכתיבת ספרים נוספים בסדרה, ציין שזה לא אומר שהעלילה של ארתיום, הדמות הראשית, תסתיים בספרים ואולי תמשיך במדיה אחרת תוך כדי שהוא מוסיף סמיילי קורץ.

מחבר הספר אמר כי שווה לשים עין על הפרויקט של מפיצת המשחקים Deep Silver, המפיצה שהוציאה טענה כי מתוכנן משחק  לשנת 2017 אשר הופרכה בחודש שעבר.

בנוסף לידיעה המעניינת היה אפשר למצוא הרבה מידע מעניין מהמחבר כמו לדוגמא על המשחקים בסדרה , שאומנם הם קצת שונים מהספרים אך לטענתו אין בזה דבר שלילי. כל ספר, סרט או משחק הוא יצירת אומנות בפני עצמו, וכי כל אחד מהם יכול להביא עלילה מעניינת או סיפור שונה במקצת מאחד לשני שיכול לגרום לעוד עניין רב. הוא נתן דוגמא מהספר Metro 2033 אשר ארתיום הורג רק מישהו אחד ואילו במשחק כמו שאנחנו רואים שהוא הורג יותר מאדם אחד, מה שמוסיף עניין לפחות לפי דבריו של דמיטרי. אומנם הספרים בטיפה שונים מהמשחק אך הוא רואה גם בספרים וגם במשחקים כאילו הם "ילדיו".

האם מחבר הספרים באמת אוהב את המשחקים ? לפי מה שנראה חד משמעית כן. הוא אמר שמאז שנחשף לפרויקט S.T.A.L.K.E.R הוא מצא עניין רב במשחקים וקיווה כי מישהו יקח לידיו ליצור את Metro כמשחק בפני עצמו וכשחברת המשחקים 4A Games לקחה על עצמה את האחריות הוא היה מאוד מאושר. גם בעמוד הפייסבוק של הספר אפשר לא פעם אחת למצוא אזכורים למשחק מה שמראה את אהבה שלו הנוספת למשחק מלבד הספרים.

אז האם הוא דיבר רק על Deep Silver ? או שגם ל-4A Games יש משהו בשרוול, מה שבטוח אנחנו מאוד רוצים לראות משחק נוסף בסדרה המצליחה.

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י