הרשמה

צפו בטיזר של Double Dragon 4

המשחק החדש בסדרת Double Dragon יגיע אלינו ב-30 לינואר

חגיגת הנוסטלגיה מוכנה להכות בנו בכל הכוח

Double Dragon, שחוגג השנה 30 שנים של קיום, זוכה לטיזר חדש של המשחק הרביעי בסדרה - Double Dragon 4. החברה העובדת על המשחק הרביעי - Arc System Works, שחררה טיזר שיגרום למעריצי הסדרה הרבה נחת.

הטיזר הארוך יחסית מציג קטעים מתוך המשחקים הישנים בסדרה, אך כשהוא מציג לראשונה קטעים מהמשחק החדש, ניתן לראות כי החברה הבינה כי מעריצי הסדרה אוהבים נוסטלגיה, כשהיא בחרה להשאיר את הסגנון האומנותי של המשחק דומה מאוד מבחינה גרפית למשחקים הראשונים. כידוע המשחק האחרון בסדרה - Double Dragon Neon לא זכה לביקורות טובות ברשת בגלל הסגנון החדשני שלו והשליטה המגושמת בדמויות.

Double Dragon 4 יאפשר לשחקנים להנות ממצב סיפור חדש, מצב קרב עם הדמות השנייה הנקרא - 2P Dual ומצב משחק נוסף לא ידוע שכרגע נקרא - "???"

Double Dragon 4 יהיה זמין לשחקני ה-PlayStation 4 והמחשב האישי החל מה-30 לינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:06 28.12.2016 | איתי ברנר איתי ברנר (אורח)

    טכנית, המשחק הרביעי בסדרה הוא סופר דאבל דרגון שאחריו יצא דאבל דרגון 5 שהיה בכלל משחק מכות אחד על אחד... אבל יפה שהם ידעו שהגרסאות הזכורות ביותר הן של ה - NES (התמונת רקע ששמתם היא מהגירסת ארקייד דווקא).

    אני דווקא אהבתי את ניאון, השליטה הייתה סבירה למרות שאת הבוס האחרון בצורה הסופית שלו פשוט לא הצלחתי לעבור, לא משנה כמה ניסיתי...

  2. 2

       | פורסם ע"י