הרשמה

Valve עבדה על מספר גרסאות ל-Half-Life 3

העורך הראשי של Game Informer חולק מעט מהמידע שיש ברשותו על המשחק

נראה שגם Valve לא יודעת מה לעשות עם Half-Life 3

Half-Life 3, אולי המשחק המצופה ביותר בקהילת הגיימרים העולמית, עדיין לא מראה סימני חיים בשום צורה שהיא, אך זה לא אומר ש-Valve לא ניסתה ליצור אותו. העורך הראשי של Game Informer, אנדרו ריינר (Andrew Reiner), חלק קצת ממה שהוא יודע על תהליך ההפקה של המשחק השלישי בסדרה, ולפי מה שהוא אומר, גם Valve לא ממש סגורה על כיוון.

לפי הפודקאסט האחרון של ריינר, בו הוא חלק את מה שידוע לו על תהליך ההפקה של Half-Life 3, נראה ש-Valve עבדה על מספר כיוונים שונים, כשאחד היה יותר לכיוון של משחק הרפתקאות בעוד השני היה משחק אסטרטגיה בזמן אמת (RTS). ריינר אמר בפודקאסט כי למרות כל הנסיונות של Valve, החברה לא הייתה מרוצה מאף אחד מהכיוונים שהיא לקחה.

"היו כל כך הרבה כיוונים שונים שעליהם עבדו צוותים קטנים של חמישה או ארבעה עובדים, אך אף אחד מהם לא הצליח להמריא. הם אמרו שהם הולכים לשני כיוונים, כשהראשון הוא משחק RTS בשביל Half-Life 3 או Episode 3, או איך שהם תכננו לקרוא לו, אך בסוף הם גנזו את התסריט".

"הכיוון הנוסף צירף שחקנים אמיתיים. זה היה אמור להיות סוג חדש של משחק הרפתקאות עם שחקנים אמיתיים, סוג של Night Trap, אך משמעותית יותר מתקדם. נראה כי הם עבדו על הדברים האלה".

אז כן, כמובן שאין לנו כרגע שום אישור ש-Valve בכלל עובדת על המשחקים החדשים, אבל זה לא אומר שהתקווה שלנו אבדה בנוגע לפרק השלישי בסדרת Half-Life.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:19 09.01.2017 | גל גל (אורח)

    לא הבנתי, למה הם התכוונו בכיוון השני? לסוג של משחק מולטיפלייר סיפורי או סוג של קמפיין שבמקום NPC יש שחקנים אמיתיים?

  2. 2

    14:50 09.01.2017 | time commando time commando (אורח)

    הם התכוונו לזה שישתמשו בשחקנים אמיתיים במקום דמויות ממוחשבות. Night trap הוא משחק מתחילת שנות התשעים שהשתמש בקונספט הזה. דווקא נשמע רעיון מעניין.

  3. 3

       | פורסם ע"י