הרשמה

משחקי צד ג` וה-Wii

כולם יודעים, אפילו בעלי ה-Wii, שהתמיכה של צד ג' בקונסולה היא לא מזהירה. למרות שיש פה ושם משחק צד ג' ששווה אזכור, עדיין זה לא המצב האידיאלי שרבים היו מעוניינים בו. לא מעט משחקים, אפילו שהם נחשבים מקוריים ואיכותיים, הם עדיין צבעוניים באופן צפוי ואינם נכללים בקטגוריית משחקי ההארדקור ה'כבדים', או כפי שיש שמכנים זאת - 'משחקים רציניים'.


Fatal Frame IV

הרציניים והאיכותיים שבכל זאת קיימים, הם אפילו לא בלעדיים, ואין ספק שגם זו עדות למידת הרצינות של חברות צד ג' כלפי הקונסולה הזו.

אבל, לאחרונה ישנן חשיפות למשחקי צד ג' מבטיחים ורשמים מעולים, שגורמים לחשוב שהנה, סוף-סוף חברות צד ג', לפחות חלקן, התעשתו, והחלו להביא תוכן הארדקורי, איכותי ו'רציני' לקונסולה. אני מדבר על משחקים כדוגמת Deadly Creatures, Mad World, The Conduit, Fatal Frame IV ועוד, כולם משחקים מבטיחים מאוד עם רשמים מאוד אופטימיים, ולא פחות חשוב - הם בלעדיים.


Mad World

מישהו זוכר את הצהרתו של מנכ"ל EPIC הלא משוכנע, אשר טען שה-Wii היא וירוס, וכך הסביר את החרם של החברה שלו על הקונסולה? אין ספק שהוא לא מייצג את הדעה הכללית של מפתחות צד ג' על ה-Wii, הרי הנה, היא הולכת ומשתפרת.

למרות שלא כל אחד האמין בכך, אני דווקא הייתי בצד שהאמין שהשיפור יגיע, אך האם מגמת השיפור תמשיך? ובכן, זה תלוי מאוד בהצלחה של הניסיונות האלה, כי אם בסופו של דבר יתברר שכל אחד מהם הביא איכות ברמה גבוהה, יותר לא נוכל להאשים את הכישלון במכירות על ידי האיכות הירודה שלהם.


Deadly Creatures

דווקא לאחרונה נתוני המכירות של המשחקים ל-Wii הוכיחו שכן, קונים את הקונסולה הזו גם כדי לשחק בה, ואני מאמין שהנתונים אפילו ישתפרו עוד יותר, בעקבות השיפור החד הצפוי.

בת'רד שנפתח לעניין בפורום נינטנדו, אתם מוזמנים לחוות את דעתכם ולהוסיף משחקי צד ג' שלפי דעתכם גם כן ראויים להיכלל ברשימה המבטיחה.

לפי איך שזה נראה עכשיו, ה-Wii זוכה לתמיכה טובה יותר מבחינת צד ג' מאשר קיבלו הקונסולות האחרונות של נינטנדו (מלבד ה-DS וה-SNES ומטה), ובת'רד אתם מוזמנים לחלוק או להסכים עם הטענה הזו, עם הבאת דוגמאות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י