הרשמה

ייתכן כי Ubisoft עובדת על משחק VR של Assassin's Creed

לא ידוע הרבה מידע עליו והאם בכלל נזכה לראות אותו.

דף פורטפוליו של מעצב משחקים חושף פרויקט מציאות מדומה של Assassin's Creed

הדלפות חשפו כי Ubisoft עובדת/עבדה עם סטודנטים מאוניברסיטת NHTV על פרויקט VR (מציאות מדומה) ששמו Assassin’s Creed: Da Vinci’s Workshop, או בעברית, הסדנה של דה וינצ'י.

במידה ותבדקו את האתר של מעצב המשחקים טים ואן קאן תראו כי כתוב על המשחק כך: "המשחק עצמו הוא Co-Op של חדר בריחה בו השחקן חייב לפתור פאזלים רבים בתוך הסדנה של לאונרדו דה וינצ'י ע"מ לשקם את גן העדן". המשחק לא יהיה משחק מסחרי משוחרר.

באתר portfolio site פרסם בעל האתר, מאט סטנקוויסט מידע עם תמונות על כך שיוביסופט עבדה או עדיין עובדת על משחק VR של Assassin's Creed, מה שככל הנראה הוא משחק הרפתקאות בחדר בריחה, שאפילו יתמוך במשחק רב משתתפים. התמונות עצמן לא כוללות הרבה מידע אבל ניתן לראות שקיים תפריט ואף דרך תקשורת עם שחקנים אחרים.

לא הרבה ידוע על המשחק, אך לאור העובדה כי הוא רק על מנוע Unreal 4 הוא יכול בתיאוריה לעבוד על משחקי ה-Oculus Rift או ה-HTC Vive.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:01 10.02.2017 | תומר תומר (אורח)

    מצטער לאכזב אותכם, אבל כבר לפני 3 ימים הנציג של UBI הודיע שמדובר רק בתמונות מתוך פאנל של פרויקטים שסטודנטים לפיתוח משחקי מחשב הציגו במסגרת הלימודים שלהם (קיבלו פרוייקט לעשות רעיונות למשחקים שמבוססים על AC).

    https://www.vg247.com/2017/02/07/assassins-creed-vr-may-be-in-the-works-for-htc-vive-oculus-rift/

  2. 2

       | פורסם ע"י