הרשמה

Team17 מכריזה על Genesis Alpha One שיגיע למחשב האישי ולקונסולות

המסע לחלל לוקח צעד קדימה...

Team17 מכריזה על שיתוף פעולה עם Radiation Blue על מנת ליצור את המשחק Genesis Alpha One. משחק חקר חלל מעניין ומיסתורי.

Team17, המפתחת שאחראית על משחקים מוכרים ביניהם נוכל למצוא את סדרת Worms המפורסמת, מכריזה על שיתוף פעולה עם Radiation Blue על מנת ליצור את המשחק Genesis Alpha One, משחק מדע בדיוני שעובד על מנוע Unreal Engine 4.

זהו למעשה משחקה הראשון של המפתחת Radiation Blue, אבל החברה כוללת מספר כשרונות נהדרים ביניהם אנשי צוות שיצרו חלק ממשחקי היטמן (Hitman) ועוד.

המשחק מתרחש בעתיד הקרוב, מאוד. בזמן הזה משטרים קפיטלסטיים מושחתים הביאו את כדור הארץ לניצול יתר של משאביו. זיהום ומחלות התפשטו על פני כדור הארץ, חברות קרסו ומדינות נפלו. בתמיכה של הממשלות שנותרו, יוצאות ארבע משלחות לחלל במטרה אחת- להציל את הגזע האנושי. שם הפרויקט: Genesis (בראשית).

אתם משחקים גנרל שמפקח על אחת מהמשלחות, מטרתכם במשחק היא להקים תחנת חלל מתפקדת שבה יש חקלאות, עבור משאבים ובכלל שירותי אנוש חשובים. תוך כדי זה עליכם להתמודד עם גזעי חייזרים מבעיתים וליצור שיבוטי בני אדם (בכדי לשמר את הגזע). כמובן שיש אפשרות לחקור את היקום העצום. המטרה הסופית של המשחק היא כמובן למצוא בית מתאים לשימור הגזע האנושי.

סשה ג'נגניקל (Sascha Jungnickel) מספר על שיתוף הפעולה: "אנחנו מאוד נרגשים לעבוד עם Team17 על Genesis Alpha One. אנחנו מאוד מעריכים את התשוקה של Team17 למשחקים." בנוסף אמר: "כשהיינו ילדים נהננו לשחק במשחקים של Team17 כמו: Alien Breed ו-Worms. החוויות היצירתיות והאומנותיות האלה בהחלט השפיעו על הבחירה שלנו להפוך ליוצרי משחקים. היום, עם שיתוף הפעולה הזה, דברים מגיעים להשלמת מעגל, דבר שהוא מאוד מרגש."

עדיין אין תאריך השקה כיוון שהמשחק רק הוכרז, אך ידוע שהוא מגיע למחשב האישי ולשאר הקונסולות העכשוויות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י