הרשמה

פיטר מור עוזב את EA כדי לתפוס תפקיד ניהולי ב-Liverpool FC

אחד מאנשי המפתח של תעשיית המשחקים עוזב את עולם הגיימינג כדי להצטרף אל עולם הכדורגל

מור, שהיה בעל תפקידים מרכזיים בחברות כמו מיקרוסופט, EA ו-SEGA, יהפוך להיות המנכ"ל של מועדון הכדורגל האנגלי

פיטר מור (Peter Moore), אחת הדמויות האייקוניות של עולם משחקי הוידאו עזב את EA כדי להצטרף אל מועדון הכדורגל האנגלי Liverpool FC. מור יעזוב את התפקיד הניהולי שהיה לו ב-EA כדי להפוך למנכ"ל של קבוצת הכדורגל המעוטרת.

את ההודעה קיבלנו מצד מועדון הכדורגל שהודיע על המינוי של מור רגעים לאחר ההפסד המביך של ליברפול לאלופה לסטר. בהודעה נרשם כי מור יתפוס את מושכות המועדון החל מהקיץ. בנוסף נאמר כי מור הוא אוהד של הקבוצה כבר מילדות וכי בשבילו העניין בגדר הגשמת חלום.

נראה שהפרידה של מור מ-EA גם התקבלה בצורה טובה, כשמנכ"ל החברה אנדרו וילסון (Andrew Wilson) שחרר הודעה בנוגע לעזיבה של מור: "תשוקה חשובה לכולנו כאן ב-Electronic Arts. היא מה שגורם לנו לקום בבוקר ולעשות דברים יוצאי דופן, ואם יצא לכם לפגוש את פיטר מור, אתם יודעים שהוא מקרין את התשוקה שלו לליברפול בכל מצב. אנחנו מתרגשים מאוד לברך את מור על כך שהגשים את חלום הילדות שלו כשהוא יהפוך להיות מנכ"ל הבא של ליברפול".

פיטר מור נמצא כבר שנים רבות בתעשיית המשחקים. הוא החל את דרכו ב-SEGA והמשיך עם החברה עד המפלה הקשה של קונסולת ה-Dreamcast. לאחר מכן הוא המשיך למיקרוסופט ומשם ל-EA.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:38 28.02.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    וואי, מי יכנס לנעליים האלה מי..

  2. 2

       | פורסם ע"י