הרשמה

מה יחכה למשתמשים בעדכון התוכנה החדש של ה-PS4?

שחקני ה-PS4 Pro יוכלו להנות ממצב ה-Boost Mode שיאפשר להגביר את ביצועי הקונסולה

העדכון אמור להגיע מתישהו במהלך היום

העדכון הבא לקונסולת ה-PS4, עומד לצאת היום (9/3/17), כשהוא כולל בתוכו שינויים ותוספות משמעותיות לקונסולה ובמיוחד לבעלי ה-PS4 Pro. 

הפיצ'ר המעניין ביותר שנוסף בעדכון 4.5 של הקונסולה הוא המצב המיוחד הנקרא Boost Mode. המצב הזמין רק אצל בעלי קונסולות ה-PS4 Pro יאפשר למכשיר להגביר את יכולות העיבוד והביצועים של המעבד והכרטיס הגרפי.

כל מי שנרשם לתוכנית הבטא של העדכון זכה לנסות את המוד המיוחד הזה והשיפורים בביצועים הם משמעותיים למדי: משחקים שנעולים ל-30 פריימים לשנייה זכו לשיפור ביציבות של הביצועים במשחק תוך שמירה על 30FPS באופן קבוע. בין המשחקים תוכלו למצוא את Bloodborne ואפילו Assassin's Creed: Unity הידוע לשמצה.  משחקים אחרים כגון Battlefield 1 ו-Rise of the Tomb Raider יזכו לקפיצה משמעותית שתעזור להם להגיע קרוב יותר אל הגביע הקדוש- 60FPS ואפילו להישאר שם. הישג מכובד לכל קונסולה באשר היא. בנוסף, השיפור בביצועי ה-CPU גם תורם לזמן הטעינה של משחקים. סוני מדגישה שהמצב הזה לא ישפיע בצורה דומה על כל המשחקים, ומבדיקות שנערכו באמת ניתן לראות קפיצות מדהימות בחלק מהמשחקים ובחלק לא כ"כ. את מצב ה-Boost Mode ניתן להחיל ולהפסיק דרך כניסה להגדרות המערכת ב-Settings > System.

עוד תוספת נהדרת היא האופציה להתקין משחקים ולהשתמש בכונן קשיח חיצוני. לאחר התקנת העדכון יהיה ניתן לחבר כל כונן HDD עד 8 טרה-בייט עם חיבור USB 3.0 לקונסולה ולהשתמש בו ככונן קשיח נוסף להתקנת משחקים ואפליקציות (שמירות של משחקים עדיין ישמרו על המכשיר עצמו). העדכון גם יכלול שיפור ל-PS VR כדי שיוכל להציג תמונות דו מימד באיכות יותר טובה, ליצור טפטים משלכם לדף הבית, שיפורים ל-Quick Menus ול-Notifications, הוספת Voice Chat לאופציית ה-Remote Play שמאפשרת לשחק משחקי PS3 על ה-PC, Mac או Xperia (עוד לא בישראל), ואחרון חביב, אפליקציות ה-PS Messages ו-PS Communities יקבלו עדכונים קטנים שיאפשרו לשחקנים לענות מהר להזמנות ל-Party, לבדוק האם ה-PSN למעלה ולבעלי אייפונים, לדעת בקלות האם היו פוסטים חדשים לאחרונה ב-PS Communities.

מה אתם חושבים על העדכון? נשמח לשמוע את דעתכם על יכולות ה-Boost Mode ושאר הפיצ'רים החדשים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:12 09.03.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    היי, לכל מי שיש PS4 Pro, ורוצה לדעת איך המשחקים משתפרים ובכמה, Digital Foundry הכינו אחלה סרטון שמסביר את השינויים ובכמה/ איך הם משפרים את המשחק. כמובן שזה היה בשלב הבטא אז יכול להיות שמשחקים ישתפרו עוד יותר/ פחות מבבטא.

  2. 2

    16:40 09.03.2017 | סוף סוף!! סוף סוף!! (אורח)

    כמה חיכתי לעדכון הזה!

  3. 3

    01:50 10.03.2017 | על ה-Pc ועל ה-Mac על ה-Pc ועל ה-Mac (אורח)

    PS3 או PS4 ?

  4. 4

    21:25 12.03.2017 | אסף אסף (אורח)

    תגידו חיבור כונן לps4 מתאים גם ps4 הישן?? בבקשה תענו לי

  5. 5

    21:33 12.03.2017 | לאסף לאסף (אורח)

    לפי דעתי כן, זה עדכון תוכנה אמור לעבוד

  6. 6

    21:42 12.03.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    היי אסף, הדבר היחיד שמגיע אקסלוסיבית לPS4 Pro הוא הBoost Mode, כל השאר מגיעים גם לPro וגם לPS4 הרגיל.

  7. 7

       | פורסם ע"י