הרשמה

נינטנדו אומרת כי ה-Switch תקבל סטרימינג בעתיד

נינטנדו קשובה לצרכניה ומבטיחה כי בקרוב משתמשים יוכלו להנות משירותי הזרמת וידאו

מנכ"ל נינטנדו אמריקה אמר כי למרות שהשירותים יהיו זמינים, החברה אינה מחפשת להפוך את הקונסולה החדשה שלה למדיה סנטר

קונסולת ה-Switch של נינטנדו חווה השקה מצוינת. המכירות של הקונסולה מציגות מספרים טובים ומשחק הדגל שלה- The Legend of Zelda: Breath of the Wild זוכה לביקורות מהללות ברחבי הרשת. אבל למרות ההצלחה הראשונית נראה כי ישנם משתמשים שחסרה להם האפשרות לצפות בתוכן וידאו מוזרם ישירות לקונסולה.

האפשרות לצפות בתכנים דרך הקונסולה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחווית המשתמש כשקונסולות כמו ה-Xbox One וה-PS4 מאפשרות תמיכה מלאה ב-Netflix ושירותים דומים. בגלל העובדה הזו, מנכ"ל נינטנדו אמריקה, רג'י פילס-איים (Reggie Fils-Aime), אמר בראיון לוושינגטון פוסט כי למרות שהאפשרות תהיה זמינה בעתיד, זה לא מהשהחברה מכוונת אליה: "אנחנו במגעים עם חברות שונות בנוגע לשירותים שלהם, כמו Netflix, Hulu ו-Amazon- דברים יגיעו עם הזמן. אנחנו בנינו את ה-Nintendo Switch במטרה שתהיה מכונת משחקים ברמה עולמית, כשבראש ובראשונה אנחנו רוצים שתשחקו בה משחקים ותהנו מחוויה המיוחדת. אני חושב שההבדל הגדול ביותר שלנו מהמתחרות הוא שאצלנו תוכלו לשחק בכותרים שלנו: Zelda, Fire Emblem ו-Mario. אתם לא תראו אותם במקום אחר".

איים המשיך והדגיש כי חווית המשחק היא החלק החשוב ביותר בקונסולת ה-Switch ולמרות כי השירותים יהיו זמינים בעתיד, אין זו הכוונה של החברה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י