הרשמה

דיווח- קונסולת ה-Scorpio תאפשר לשחקנים לצלם את עצמם באיכות 4K/60fps

לקונסולה לא רק תהיה את האפשרות להציג משחקים באיכות של 4K ו-60 פריימים לשנייה, אלא גם לאפשר לשחקנים לצלם את עצמם משחקים באיכות הזו

Project Scorpio צפוי להגיע אל הקהל הרחב במהלך עונת החגים של 2017

פרטים נוספים נחשפו על קונסולת ה-Project Scorpio של מיקרוסופט שאמורה להוות את הפתרון ל-PS4 Pro של סוני. דיווח חדש מספר כי לקונסולה לא רק תהיה את האפשרות להציג משחקים באיכות של 4K ו-60 פריימים לשנייה, אלא גם לאפשר לשחקנים לצלם את עצמם משחקים באיכות הזו.

מקור שדיבר עם מגזין Windows Central אישר כי הגורמים העובדים על הקונסולה החדשה של מיקרוסופט משתמשים בקודים של HEVC ו-VP9, כאשר האחרון מבין השניים מאפשר הקלטת DVR של משחקים באיכות של 4K ו-60 פריימים לשנייה. אם זה אכן המצב, זאת אומרת ששחקני ה-PS4 Pro ישארו מאחורה, כשהקונסולה שלהם תוכל להקליט משחקים באיכות של 1080p ב-60fps. בהשוואה לקונסולות ה-Xbox One וה-One S מדובר בשדרוג משמעותי. שתי הקונסולות הנוכחיות של מיקרוסופט יכולות להקליט באיכות של 720p ב-30fps.

בנוסף לכך בדיווח נרשם כי ה-Project Scorpio יהיה דומה לעיצוב שלו לקונסולת ה-Xbox One S, כאשר גם ל-Project Scorpio יהיה ספק כוח פנימי. לאו דווקא חדשות מרעישות, אבל בהחלט נחמה קטנה לאלה המנסים לחסוך מקום בפינת הגיימינג שלהם.

אנחנו כנראה נשמע פרטים נוספים על קונסולת ה-Project Scorpio במהלך הכנס של מיקרוסופט שיתרחש ב-E3 2017. הקונסולה עצמה מתוכננת להגיע אל הקהל הרחב במהלך עונת החגים של 2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י