הרשמה

סגה חושפת את Sonic Forces

משחק הסוניק התלת מימדי החדש מוכרז יחד עם טריילר משחקיות שאינו נראה כל כך שונה ממשחקי סוניק התלת מימדיים שראינו בעבר

נכון לעכשיו ל-Sonic Forces אין חלון השקה

מה שהיה נחשב עד כה בתור פרויקט הסוניק המסתורי של סגה זוכה לקבל שם ואפילו קליפ משחקיות ראשון. במהלך סוף השבוע סגה הכריזה על Sonic Forces, הרפתקת תלת מימד חדשה שתציב את הקיפוד הכחול שלנו בעולם פלטפורמה תלת מימדי ומלא סכנות.

בטריילר המשחקיות הראשון של Sonic Forces אנחנו יכולים לראות כי הקיפוד הכחול נפגש שוב פעם עם אלמנטים תלת מימדיים, כשהוא צריך לזוז במהירות על כדי להגיע לסוף השלב.

זו לא הפעם הראשונה כי אנחנו רואים את סוניק עובר לעולם התלת מימד. ב-Sonic Generations זכינו לראות את סוניק מתרוצץ לו במהירות בשלבי תלת מימד יפייפים, כשהמשחקיות של Generations רק עשתה לו טוב. האם סגה תצליח לשחזר את ההצלחה של Sonic Generations עם Sonic Forces? אנחנו מקווים מאוד.

מעבר לכך החברה ניצלה את ההכרזה על Sonic Forces כדי להודיע כי משחק הסוניק הנוסף שהיא עובדת עליו- Sonic Mania יגיע אל הקהל הרחב בקיץ במקום באביב.

ל-Sonic Forces עדיין אין חלון השקה, אך נאמר כי הוא יגיע לפלטפורמות ה-PC, Xbox One, PlayStation 4 וה-Switch.

[youtue]JtQf2dHqDsA?wmode=opaque&rel=0&theme=dark&showinfo=1&autohide=1&modestbranding=0&vq=hd720&iv_load_policy=3' frameborder='0' allowfullscreen>

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:43 20.03.2017 | סוניק סוניק (אורח)

    לאורך כל שנות האלפיים המשחקיות של סוניק הייתה בתלת מימד, אין בזה שום דבר חדש. נראה לי שאפילו רוב המשחקים של סוניק הם בתלת מימד. בכל אופן אני ממש מחכה למשחק הזה.

  2. 2

       | פורסם ע"י