הרשמה

טרולים מטרידים עובדת לשעבר ב-EA על האנימציות ב-Mass Effect Andromeda

עובדת לשעבר ב-EA שהייתה אחראית בין היתר על האנימציות במשחק החדש של Bioware הייתה תחת התקפה במהלך הימים האחרונים

הצד האפל של הגיימינג לעולם לא מפסיק להפתיע

לא חסר אנשים מגעילים בעולם, במיוחד כשהם מתחבאים מאחורי מקלדת. במהלך הימים האחרונים עובדת לשעבר ב-EA, שהייתה אחראית בין היתר על האנימציות ב-Mass Effect Andromeda חוותה את הצד האפל של הגיימינג על בשרה.

העובדת, שעד לא מזמן היה רשום לה בחשבון הטוויטר כי היא לקחה חלק בבניית האנימציות של Mass Effect Andromeda, הייתה תחת אש ממספר גורמים אשר הטרידו אותה על "העבודה הנוראית" שעשתה בזמן שעבדה על האנימציות של Mass Effect Andromeda. 

בימים האחרונים אחת התלונות הגדולות ביותר שעלו נגד Mass Effect Andromeda הייתה כי האנימציות פנים של הדמויות לא רק נראות רע, אלא גם מחזירות את תעשיית הגיימינג כמה שנים אחורה. כנראה בגלל עובדה זו מספר טרולים ברשת החליטו כי הם הולכים "לנקום" באותה עובדת ולהטריל אותה ברשתות החברתיות. כמובן שהעניין נעשה מכוער מהר מאוד, כשמספר אנשים גלשו לפסים אישים שאינם מכבדים לא את העובדת וממש לא אותם.

אריאן פלין (Aaryn Flynn), המנהל של Bioware יצא בהצהרה כנגד האירוע בה הוא רשם: "לאחרונה, חברת צוות לשעבר ב-EA זוהתה בטעות כאחת שלקחה תפקיד מרכזי בצוות של Mass Effect Andromeda. דיווחים אלו לא נכונים.

אנחנו מכבדים את דעותיהם של השחקנים שלנו והקהילה. אך לתקוף אינדיוידואלית, ללא קשר למעורבות שלהם בפרויקט, אף אינה נכונה".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:07 21.03.2017 | יעקב יעקב (אורח)

    מה זו התגובה העדינה ויפת הנפש הזו?!

    הם היו צריכים להיכנס באותם אנשים ולגרום להם לברוח עם הזנב בין הרגליים. בושה להם, לעשות ציד מכשפות על מישהי שלא היה לה תפקיד משמעותי בדבר.
    אנשים כאלו, צריך לדעת להעמיד במקום.

  2. 2

       | פורסם ע"י