הרשמה

נחשף תאריך ההשקה של תוכן ה-DLC הסיפורי של Uncharted 4

הרחבת The Lost Legacy תשוחרר באוגוסט הקרוב

הרחבת The Lost Legacy תעקוב אחר קלואי פרייזר המוכרת לכולנו מ-Uncharted 2

לאחר שסיקרנה את כולנו עם טריילר השופך קצת אור על פרק ה-DLC העלילתי של Uncharted 4, המציג בפנינו מחדש את קלואי המוכרת לרובנו מ-Uncharted 2, החברה המפתחת Naughty Dog הודיעה כי תוכן ה-DLC יהיה זמין לשחקני אירופה החל מה-23 באוגוסט.

הפרק העלילתי הנקרא The Lost Legacy, יספר את האירועים שקורים שנה לאחר הסוף של Uncharted 4, כשאנחנו נכנס לנעליהן של קלואי פרייז'ר ונדין קרוס, כשהן נמצאות בהרפתקה חדשה בהודו.

בטריילר ששוחרר קצת לאחר ההכרזה על ההרחבה אנחנו רואים דמות מסתורית אשר מנסה להתחבא מחיילי אויב בשטח עוין. לאחר מכן מתגלה לנו כי מדובר בקלואי פרייזר, הגנבת בעלת לשון התער מ-Uncharted 2. לא ידוע עדיין איך הסיפור של קלואי יראה, אך לפי הטריילר ניתן להסיק כי היא נמצאת במשימה שדורשת חשאיות וכי היא מתמודדת מול צבא ששולט באזור מסוים ורודה בו.

טריילר סימנטי חדש ששוחרר יחד עם התאריך מציג את קלואי ונדין שטות להן בנהר בהודו כשהן במסע אחר שן השנהב האגדית של גאנש.

לאחרונה, ג'וש שיר (Josh Sheer), הכותב של The Lost Legacy, סיפר בראיון ל-PlayStation Blog שבתחילת הכתיבה של ההרחבה עלה הרעיון להביא את דרייק להופעת אורח, אך הרעיון בסופו של דבר נדחה: "היו לנו כמה קווי עלילה בהם נייט היה לוקח תפקיד של דמות משנית, אך לאחר הסיום של Uncharted 4, כולם נראו לא הגיונים ומוגזמים".

The Lost Legacy ישוחרר ב-23 באוגוסט לשחקני אירופה כששחקני ארה"ב יוכלו להנות ממנה כבר ב-22 באוגוסט.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י