הרשמה

Rock Band 2 הוכרז

ההתלהבות ממשחק הנגינה המצליח Rock Band עוד לא פסקה, וכעת EA ו-MTV מכריזות על משחק ההמשך, שכנראה יגיע אלינו בסתיו הקרוב.

חדשות טובות בעולם המוזיקה: ההמשך למשחק המוזיקה המצליח - Rock Band 2 - הוכרז רשמית (מי ראה את זה בא?). אבל אפילו יותר חשוב ומשמח, כל החומר הנרכש אותו רכשתם במשחק הראשון ימשיך איתכם למשחק השני, ולא תצטרכו לקנות את השירים שכבר קניתם פעם נוספת - כך לפחות מקווה המעצב הראשי של המשחק, דן טיסדייל.

כשנשאל בעניין זה אמר טיסדייל כי "המשחק נוצר כפלטפורמת מוזיקה מלכתחילה. כל השירים אשר נרכשו במשחק הקודם יוכלו להתנגן בקלות במשחק החדש ויקבלו ממנו תמיכה מלאה, ואפילו הוספנו את האפשרות לשחקן לנגן את החומר הנרכש באיזו צורה שירצה, ואני מאמין שזה יסתדר בצורה יפה מאוד".


יש לציין שההחלטה בנושא אינה נמצאת בידי מפתחת המשחק באופן בלעדי, אלא תלויה בשיתוף פעולה של יצרניות הקונסולות. Harmonix, החברה אשר פיתחה את Rock Band (ולפני כן את סדרת Guitar Hero), עובדת כעת בשיתןף עם Microsoft ו-Sony על מנת שהשחקנים יוכלו להוריד ולנגן חומרים נרכשים, גם אלו שעוד עתידים לצאת, בשני המשחקים.

"מבחינת Harmonix, אין שום הבדל בין חומר ניתן לרכישה עבור Rock Band לבין חומר דומה עבור Rock Band 2" אומר טיסדייל. "אנו משחררים שירים חדשים בכל שבוע, ורוצים שהם יוכלו לפעול בצורה הכי טובה בכל משחק Rock Band אשר תומך בהם".



שחקנים שבבעלותם Xbox 360 יוכלו לקנות את המשחק החדש כבר בספטמבר הקרוב, בזמן ששאר השחקנים בעלי "פלטפורמות שעוד לא הוכרזו" יוכלו לרכוש אותו בסוף השנה. דיווחים ראשוניים טוענים כי המשחק יהיה זמין ב-X360 וב-PS3 בלבד, אך דיווחים אחרים מדבריים על גרסאות ל-PS2 ול- Wii.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י