הרשמה

סרטון חדש מסביר על הנשקים והציוד של Shadow of War

בואו ללמוד על הנשקים והציוד של המשחק החדש בסדרת Middle Earth

Middle Earth: Shadow of War יהיה זמין לשחקני PS4, Xbox One והמחשב החל מהשני באוגוסט

Shadow of War, המשחק המצופה בסדרת Middle Earth, אולי יגיע אלינו רק במהלך חודש אוגוסט, אך נראה כי המפתחים ב-Monolith עובדים מסביב לשעון כשהם משחררים למגזינים גדולים גרסאות אלפא של המשחק אותם הם יכולים לשחק.

בסרטון שעלה אצל מגזין IGN העולמי אנחנו יכולים לראות ולשמוע על כל החידושים שיגיעו למערכת הנשקים והציוד של Shadow of War. בסרטון אנחנו מגלים כי הפעם גיבור המשחק טאלון מקבל חיזוק בכל הנוגע לאחסון ושדרוג החפצים שלו. ב-Shadow of War טאלון לא רק יוכל להחליף בין נשקים וחלקי ציוד שונים, אלא גם להעלות איתם רמות ואפילו לשדרג אלמנטים מסוימים שלהם בעזרת Runes שונים שיוכל לאסוף במשחק.

מעבר לכך הסרטון מציג לנו איך אתם וטאלון יכולים להשתמש במערכת החדשה כדי לדעת לתקל את האויבים השונים במשחק. כמו במשחק הקודם, גם כאן אנחנו נוכל לראות את החולשות של גנרלים מסוימים (בתנאי שחקרנו עליהם לפני) ולנצל את המערכת החדשה כדי לבחור את הנשק הטוב ביותר בשבילנו לקרב.

בנוסף אנחנו גם יכולים ללמוד כי ציוד מסוים במשחק יכול לקבל חיזוקים מסוימים לאחר שתסיימו משימות מסוימות. ללא ספק עוד סיבה ללכת ולנסות דברים משוגעים ויוצאי דופן עם הגיבור טאלון.

Middle Earth: Shadow of War יהיה זמין לשחקני PS4, Xbox One והמחשב החל מהשני באוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:05 26.04.2017 | Mordor 4 life Mordor 4 life (אורח)

    הראשון היה משחק ממש טוב.
    זה יהיה משחק ענק

  2. 2

       | פורסם ע"י