הרשמה

שמועה: Creative Assembly תעבוד על המשך ל-Alien Isolation*

עדכון: לצערנו אין משחק חדש של Aliens Isolation באופק

נכון לעכשיו החברה לא הגיבה על הנושא

עדכון:

לצערנו השמועה על כך ש-Creative Assembly, החברה העומדת מאחורי הפיתוח של Alien Isolation, אינה מתכננת משחק המשך בעתיד הקרוב. 

ע"פ מקורות המקורבים למגזין Eurogamer, החברה אינה מתכננת לסיים את העבודה שלה על Halo Wars 2 ולהמשיך ישירות אל עבודה על משחק המשך ל-Alien Isolation. הסיבה לכך היא כי החברה התחלה לבנות קווי מתאר לפרויקט חדש שהיא תעבוד עליו, כשהוא אינו קשור בשום צורה למותג של "הנוסע השמיני". מעבר לכך, רוב הצוות שעבר בזמנו על Alien Isolation כבר אינו חלק מ-Creative Assembly.

הסיפור המקורי:

האם החברה מאחורי משחק האימה Alien Isolation מתכננת להתחיל לעבוד על משחק המשך בתקופה הקרובה? ע"פ ציטוט של מגזין הטוען יכול להיות שזה אכן המקרה.

הציטוט שהוליד את השמועה הזו הגיע ממגזין OPM של החודש האחרון, בו המגזין טוען כי מקור המקרוב אליו ואל החברה המפתחת Creative Assembly אומר כי הדבר לא רק יתכן, אלא גם נמצא בלוח הזמנים של החברה: "אחרי שהעבודה על Halo Wars 2 תגיע לסיומה, משחק חדש בסדרת הנוסע השמיני יקבל את תשומת הלב המלאה, תחת Creative Assembly, החברה שפיתחה את Alien Isolation".

למרות שסגה, החברה המפיצה של Alien Isolation, התאכזבה מהמכירות של משחק האימה, הוא דווקא התקבל בעין יפה אצל מעריצי הסדרה וחובבי משחקי אימה.

נכון לעכשיו Creative Assembly לא הגיבה בנושא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:29 26.04.2017 | גל גל (אורח)

    כבר דיווחו שסגה לא תעבוד על זה...

  2. 2

    23:45 26.04.2017 | .. .. (אורח)

    אולי להרים את הכפפה.. להוריד את הכפפה זה משהו אחר

  3. 3

       | פורסם ע"י