הרשמה

נשיא חברת 2K Games, כריסטוף הרטמן, עוזב את החברה

הבכיר יפנה את כסאו לאחר ותק של 20 שנה

חברת האם Take-Two Interactive מאשרת את הפרטים שאכן הבכיר עוזב את החברה

נשיא חברת 2K Games, כריסטוף הרטמן (Christoph Hartmann), פורש מתפקידו בחברת המשחקים הגדולה, כך מאשרת חברת האם Take-Two Interactive. הרטמן צבר לא פחות מ-20 שנות ותק בחברת Take-Two המצליחה, תוך מילוי מגוון תפקידים, עד שהפך לחלק מהצוות שייסד את 2K Games ב-2005.

Take-Two לא חשפה את הסיבה שבגינה עזב הרטמן את תפקידו וגם לא חשפה מי ימלא את מקומו בתפקיד הנשיא. עם זאת, הדגישה חברת האם כי התחלופה בהנהלה הבכירה לא תשפיע בצורה כלשהי על הכותרים שנמצאים כרגע בפיתוח החברה.
"אנו מאשרים שנעשה שינוי בהנהלתה הבכירה של 2K", אמר אלן לואיס (Alan Lewis), סגן נשיא התקשורת המאורגנת והיחסים הפומביים ב-Take-Two. "במשך יותר מעשור, עזר כריסטוף הרטמן ל-2K להפוך למובילה בתעשייה ואנו אסירי תודה לתרומותיו ומאחלים לו בהצלחה רבה בתפקידיו הבאים. שינוי זה לא ישפיע בשום צורה על הכותרים שנמצאים כרגע תחת פיתוחה של החברה ואנו מצפים להתחיל את התקופה החדשה בהיסטוריה של המותג שלנו."

בין משחקיה הבולטים של 2K לשנת 2016 ניתן למצוא את: Battleborn, Civilization VI, ו-Mafia III ולצידם גם את כותריה השנתיים והמסורתיים כדוגמת NBA ו-WWE. מותג הבת השני של Take-Two, רוקסטאר (שאמון על פיתוח הסדרה Grand Theft Auto המיתולוגית) עובדים כעת על פיתוחו של Red Dead Redemption 2 שעתיד לצאת במהלך השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י