הרשמה

פייסבוק מתכוונת להכנס לשוק ה-VOD

האם יש מקום לעוד שירות טלוויזיה או שאנחנו מוצפים במספיק כאלו?

פייסבוק מתכוונת להתחרות ב-Netflix כבר בחודש הבא ולהשיק את הFacebook Video עם תוכן מקורי.

עוד ענקית מצטרפת להתחרות על מסכינו. לאחר ש-Netflix נכנסה בשנה שעברה ביחד עם סלקום TV ו-Amazon Prime מסוף השנה שעברה גם פייסבוק מצטרפת. 

ע"פ ה-Business Insider פייסבוק מתכננת להשיק את השירות כבר בחודש הבא (יוני) וכבר מתכננת תוכן מקורי כאשר כמה תוכניות כבר קיבלו 'אור ירוק' להתחלת הצילומים.

מי שמאפשר את כל זה הוא העובד הטרי Ricky Van Veen (ממקימי College Humor ומנכ"ל Notional - חברה המייצרת תוכן ויצאה מתוך College Humor) שמונה בדצמבר האחרון (2016) לראש מחלקת האסטרטגיה היצירתית הגלובלית. הוא כבר יצר קשר עם מספר חברות בקשר להפקות מקור של פייסבוק. אנשים הקשורים לפרוייקט כבר אמרו שההשראה שלהם היא תוכניות כמו "House of Cards" ו"Scandal" כך שנראה כי פייסבוק מכוונים גבוה. 

תוכנית שכבר קיבלה 'אור ירוק' היא תוכנית של דייטים ב-VR. המשתתפים יוצאים לדייטים קודם ב-VR ורק לאחר מכן נפגשים בעולם האמיתי. מי שאחראי על פרוייקט זה הוא הסטודיו "Conde Nast Entertainment" האמריקאית, שלה בעיקר פרוייקטי פרסום.

נאמר כי אחד התחומים המרכזיים שבהם פייסבוק תשקיע הוא תוכניות לנוער. נראה כי Snapchat שהשתלטה על הנוער במרכז ופייסבוק מתכננת להכניס את השירות בצורה כלשהי גם לטלוויזיה ולהשתמש בה בכדי למנף את שירותי הטלוויזיה של פייסבוק. כמו כן ישנם דיווחים על כך שפייסבוק תוסיף מודל תגמול בדומה ל-YouTube ותנסה לשנע מהמתחרה ממנה תעבורה של תוכן מקורי לנוער.

עם השקת אפליקצית Facebook Video לאפל TV ולמגוון Smart TV בחודש שעבר פייסבוק מראה רצון להתחרות ולהדמות יותר ל-YouTube, נראה כי השקת השירות קרובה מתמיד.

ע"פ השמועות, שירות ה-VOD של פייסבוק יושק בסוף חודש יוני. האם יש מקום לעוד שירות טלוויזיה או שאנחנו מוצפים במספיק כאלו? האם פייסבוק, על בסיס הנתונים שלה והשימוש הגלובלי בה הם מספיקים בכדי להכנס לנו גם למסכים בסלון? נצטרך להמתין להשקה.

בר הוכמן - כתב תוכן

בר הוכמן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Xbox One

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch. 

המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.

כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.

מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י