הרשמה

צפו ב-McLaren 720S מתוך הכותר החדש Project Cars 2

בואו לראות את ה-McLaren 720S קורעת את מסלול המרוצים

המשחק Project Cars 2 צפוי לצאת לקראת סוף 2017 לפלטפורמות PS4, Xbox One והמחשב

חברת Bandai Namco שחררה סרטון נוסף למשחק המרוצים הבא שלה, Project Cars 2 שבו מוצגת המכונית McLaren 720S בתוך מנוע המשחק שנראה מרשים מאוד בסרטון, למרות שכתוב כי הוא בתהליכי עבודה. מפתחת המשחק, Slightly Mad studios מתארת את Project Cars 2 כמשחק המרוצים היפה ביותר ומתקדם ביותר טכנולוגית.

המשחק Project Cars 2 זמין כעת להזמנה מוקדמת אשר כוללת במסגרתה ארבע חבילות, אחת רגילה ועוד שלוש נוספות: גרסת האספנים, המהדורה המוגבלת וגרסת האולטרה.

המהדורה המוגבלת

תתומכר באותו המחיר של הגרסה הרגילה, אך תהיה זמינה באופן מוגבל ותכלול בתוכה סטיקר, קופסת מתכת וחבילת מכוניות יפניות אקסלוסיבית. חבילת הרכבים כוללת ארבעה רכבים של הונדה וניסאן.

גרסת האספנים

מציעה את אותם בונוסים מהמדורה המוגבלת, אבל גם מודל מוקטן של ה-McLaren 720S. כמו כן החבילה מכילה גישת VIP ל-Esport Live, ל-Season pass ולחבילת הרכבים Motorsport Pack.

גרסת האולטרה

תיוצר רק בכמות של 1,000 עותקים והיא תכלול את כל מה שהיה בגרסאות הקודמות בנוסף לעוד כמה דברים. הדגם של מכונית ה-McLaren 720S יהיה גדול יותר לעומת הדגם בגרסת האספנים. כמו כן, תוכלו למצוא בחבילה פוסטר חתום, כובע ממוספר ומחברת של McLaren. המחברת מכילה את אודות פיתוחה של ה-McLaren 720S, מעיצוב ראשוני ועד להנדסתה.

המשחק Project Cars 2 צפוי לצאת לקראת סוף 2017 לפלטפורמות PS4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י