הרשמה

Banjo-Kazooie ב-40$?

עם יצאתם של Gears of War 2, Fallout3, TH, ו- Fable 2 עונת החגים המתקרבת הולכת להיות עמוסה מתמיד. הדבר מהווה פגיעה קשה במכירות של משחקים אחרים שאולי לא הכי מצויים באור הזרקורים, ולכן מדברים על הנחה משמעותית למשחק Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts.

כנראה שבמיקרוסופט יחליטו להפיץ את המשחק במחיר נמוך מהמחיר הרגיל למשחק חדש. למרות שכמה אתרי מכירות כבר רשמו את המחיר כמחיר הרגיל של 60$, נציג מחברת מיקרוסופט אמר "קמעונאים שכותבים מחירים על המשחקים לפני שיצא המחיר הרשמי, עושים זאת על דעת עצמם, על מנת למלא את השדות החסרים בתבנית שלהם. עוד לא קבענו מחיר ספציפי לBanjo-Kazooie: Nuts & Bolts".

לעומת זאת המחיר בחנות GAMESTOP עומד כרגע על 40$. אומנם יש באתר התחייבות ל"הזמנה מוקדמת למחיר הזול" אך הכוונה היא שאם המחיר ירד לא ייגבה המחיר העכשוי אלא המחיר הנמוך, אולם אם המחיר יעלה ייגבה המחיר הגבוה יותר.

Banjo-Kazooie הוא משחק פלאטפורמה של של RARE. חלק נכבד במשחק החדש תהיה האפשרות לבניית כלי רכב בצורה חופשית לגמרי "מחלקי לגו" ולבצע את המשימות השונות בממלכה. בנוסף יהיה מצב מרובה משתתפים של עד 8 אנשים שבו יוכלו לקחת את היצירות ההזויות שנבנו להתחרות בעזרתן אחד בשני.

ובנושא דומה:
ענקית המכירות K-MART עושה מכירת חיסול של נגני הHDDVD. והמחיר הצפוי (לאחר שעד עכשיו הוא היה 50$) הוא... 5$! כן, הם מנסים להיפטר מכל מה שנשאר.גם החנות המקוונת אמאזון מוכרת את שאריות הסרטים בפורמט HDDVD בהנחה של עד 60%. השאלה האם יהיה מצב שלא יהיה עודף בקופה יגידו "אז תיקח 3 HDDVD" ...


תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י