הרשמה

הכינו את המנצ'יס: HBO עובדת על חמש סדרות ספין-אוף ל"משחקי הכס"

נראה שלחובבי "משחקי הכס" וסדרות פנטזיה בכלל יש הרבה למה לצפות....

הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין, שיגר פוסט באתר הקהילות Livejournal ובו חשף כי ישנם לא פחות מחמישה תסריטים שונים לחמש סדרות ספין-אוף ל"משחקי הכס".

חדשות מרעישות למעריצי סדרת הפנטזיה הכי מצליחה בטלוויזיה "משחקי הכס". מוקדם יותר החודש דווח כי ברשת HBO עובדים על ארבעה סדרות ספין אוף לסידרה. כעת מתברר כי מתוכננת סידרת ספין-אוף נוספת חמישית במספר. הדיווח כי תסריט חמישי נמצא על הפרק מגיע דווקא מכיוונו של הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין (George R.R. Martin), ששיגר פוסט באתר הקהילות Livejournal ובו חשף כי ישנם לא פחות מחמישה תסריטים שונים לחמישה סדרות ספין-אוף ל"משחקי הכס".

"כאשר הגעתי ללוס אנג'לס בשבוע שעבר, היו מולנו ארבעה תסריטים, אך עד שעזבתי התווסף לו התסריט החמישי". מרטין הוסיף כי עסקי הטלוויזיה מתנהלים במהירות כמו סרט נע ושינויים רבים מתרחשים כל הזמן. "הוספנו תסריטאי נוסף לארבעת התסריטאים הקיימים שיכתוב את עלילת הסדרה החמישית בנוסף לארבעת סדרות ספין-אוף שכבר נמצאות בתהליך עבודה. כמובן שלא אחשוף את שמו של התסריטאי החמישי עד לאחר סגירת העסקה". מרטין עוד הוסיף כי HBO דאגה לפרסם את ארבעת שמות התסריטאים הראשונים כך שאין כל ספק שהיא תפרסם בקרוב גם את שמו של החמישי.

העונה השביעית של משחקי הכס תגיע למסכים ביום ראשון 16.7.17.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:48 17.05.2017 | סליחה על השיעור בלשון סליחה על השיעור בלשון (אורח)

    אבל אחרי הכל זה אתר לחננות ;) ולכן ההערה:
    חמש סדרות ולא חמישה.

  2. 2

    15:41 17.05.2017 | פלפל חריף פלפל חריף (אורח)

    יותר מדי שגיאות בכתבה. חבל שאתם לא עושים עריכה על הכתבות. נראה מאוד חובבני

  3. 3

    22:58 17.05.2017 | מתקן נוסף מתקן נוסף (אורח)

  4. 4

       | פורסם ע"י