הרשמה

Halo 3 לא יקבל גרסת Remaster לפי Microsoft

עבר עשור מאז יציאתו, אך אין כוונה להוציא גרסת רימסטר ל-Halo 3

אחרי ש-Halo: Combat Evolved ו-Halo 2 קיבלו גרסאות רימסטר נראה שמיקרוסופט לא מתכננת לעשות זאת עם Halo 3

מנהל קהילת Halo ב-Reddit, בריאן ג'אררד (Brian Jarrard), אמר שלא תהיה גרסת עשור ל-Halo 3. בריאן אמר זאת בתגובה לפוסט בו אישר שמיקרוסופט לא תציג את Halo 6 בתערוכת המשחקים E3 המקיימת בחודש הבא. למרות ש-Halo 6 לא יהיה בתערוכה, בריאן ציין ש"משהו קטן" יחשף לפרויקט אחר הקשור ל-Halo.

Halo 3 יצא בספטמבר 2007, וחלק ציפו לגרסת Remaster אחרי עשור מאז יציאת המשחק, אך זה כנראה לא הולך לקרות. שרתי האונליין של המשחק על Xbox 360 עדין פועלים ואפשר גם לשחק את Halo 3 על Xbox One כחלק ממארז המשחקים Halo: The Master Chief Collection.

נזכיר כי Halo ו-Halo 2 קיבלו גרסאות מחודשות וכללו קמפיין ומולטיפלייר מחודשים. כמו כן, גם התאפשר לשחקנים להחליף בין הגפיקה הקלאסית של המשחקים לגרפיקת הרימסטר.

בקשר ל"משהו הקטן" שבריאן ציין בפוסט, לא ידוע במה בדיוק מדובר, אם זה קשור ל-Halo Wars 2 או משהו אחר בכלל כמו סדרת הטלווזיה של Halo. נוכל לגלות מהו אותו "משהו קטן" במהלך ההצגה של מיקרוסופט בתערוכת E3 שתתקיים ב-11 ביוני.

משחק הגוף ראשון האחרון של Halo היה Halo 5: Guardians והוא שוחרר באוקטובר 2015. מצב הסינגיילפלייר שלו זכה לביקרות לא כל כך טובות בעיקר בגלל הקשר של הסיפור לשיווק המשחק. 

כאמור, Halo 6 לא יוצג ב-E3 אך כרגע ידוע שהמשחק יתמוך במצב מולטיפלייר עם מסך מפוצל (split-screen).

בין אם אתם מחכים או רוצים שתצא גרסת רימסטר ל-Halo 3, תוכלו עדין להנות מגרסתו המקורית על ה-Xbox One ב-Halo: The Master Chief Collection או בגרסה המקורית ב-Xbox 360.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:55 16.05.2017 | תעשיה בהקפאה תעשיה בהקפאה (אורח)

    יותר טוב שיפסיקו לחדש משחקים ישנים ויוציאו משחקים חדשים טובים, נראה שאין להם רעיונות חדשים ומנסים לסחוט עוד ממשחקים ישנים שלהם

  2. 2

       | פורסם ע"י