הרשמה

נטפליקס עובדת על סדרה חדשה המבוססת על המשחק The Witcher

חברת Platige Image שהייתה מעורבת בהפקת המשחקים מעורבת גם בהפקת הסדרה

"אנחנו מאוד מתרגשים לעבוד על הסאגה של The Witcher ולהנגיש אותה למנוי נטפליקס" אמר אריק ברמק (Erik Barmack), סגן נשיא מחלקת סדרות בינלאומיות בנטפליקס.

מעריצי The Witcher מקבלים חדשות כיפיות במיוחד כשזה נראה שהפרנצ'ייז מקבל סדרת טלוויזיה משלו כשחברת Platige Image שהייתה מעורבת בהפקת משחקי ה-RPG המאוד מוצלחת, מעורבת גם בצילומי הסדרה.

סדרת הטלוויזיה הולכת להיות מבוססת על הספרים שכתב הסופר אנדריי ספקובסקי (Andrzej Sapkowski) יותר מאשר על משחקי הוידאו, כשספקובסקי הולך להיות מעורב בצילומי הסדרה כיועץ אמנותי לנטפליקס.

"ספקובסקי יצר עולם עשיר ובלתי נשכח שלפעמים מוכר לנו מחיי היום יום ולפעמים קסום", כך אומר אריק ברמק (Erik Barmack), סגן נשיא מחלקת סדרות בינלאומיות בנטפליקס. הוא עוד הוסיף שהם מאוד מתרגשים לעבוד על הסאגה של The Witcher ולהנגיש אותה למנוי נטפליקס.

ספקובסקי הוסיף שהוא מאושר מכך שנטפליקס החליטו להסב את סדרת הספרים שלו לטלוויזיה ושהם נשארים נאמנים לספרים והסיפורים שהוא כתב במשך 30 שנה. כפי שהזכרנו קודם, חברת Platige Image תעזור בהפקת הסדרה כששניים מהמפיקים מטעמה, טומק בגינסקי (Tomek Baginski) וג'ארק סבקו (Jarek Sawko) גם מוסיפים שבסדרת הספרים הזו יש "עומק מוסרי ואינטלקטואלי שיוצא מגבולות הז'אנר שהוא נמצא בו ומתאים לקשיים של חיי היום יום בתקופתנו במעטפת פנטזיה".

ג'ייסון בראון (Jason Brown) שעבד על סדרת הטלוויזיה "The Expanse" ושון דניאל (Sean Daniel) שבנוסף לסדרה שהוזכרה קודם לכן עבד גם על סרטי המומיה, יהיו המפיקים של הפרויקט מטעם נטפליקס.

אין עדיין תאריך יציאה משוער, אבל החדשות כשלעצמן מרגשות בעיקר בהתחשב בכמה טובה הייתה סדרת המשחקים שהתבססה על הספרים, והנגישה לרוב האנשים את הסיפור של Geralt.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:17 19.05.2017 | מאור מאור (אורח)

    משחק מעולה! מקווה שהסדרה תהיה לא פחות טובה.
    תודה על הידיעה.

  2. 2

       | פורסם ע"י