הרשמה

צפו: טריילר חדש שוחרר לסרט Spider-Man: Homecoming

החשק לצפות בסרט רק הולך וגובר

"הסרט הינו בעל טון ייחודי אשר יפריד אותו מהסרטים הקודמים של ספיידרמן ובכך יעניק לו גוון ייחודי משלו" אמר ג'ון ווטס במאי הסרט

טריילר חדש הגיע אלינו לסרט גיבור העל הכי מפורסם של מארוול והחשק לצפות בסרט רק הולך וגובר. הטריילר מציג לנו את טום הולנד (Tom Holland) הלא הוא הספיידרמן הקולנועי החדש המחזיר את פיטר פרקר לתקופת ימי התיכון כאשר הוא מתחיל לגלות את הכוחות שלו. באחת הסצנות ניתן לצפות בקרב של ספיידרמן נגד הנשר הנבל שאותו מגלם מייקל קיטון (Michael Keaton) ודיאלוג משעשע בין איש העכביש לבין רוברט דאוני ג'וניור (.Robert Downey Jr) הלא הוא טוני סטארק שכזכור בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שיצא בשנה שעברה מגלה את ספיידרמן ומגייס אותו לצוות גיבורי העל שלו, מה שבעצם רמז כבר אז על סרט חדש בעלילותיו של ספיידרמן.

הסרט Spider-Man: Homecoming צפוי לעלות לאקרנים ב-7 ליולי ובו יככבו בין היתר מריסה טומיי (Marisa Tomei) ודונלד גלובר (Donald Glover). על הבימוי אחראי ג'ון ווטס (Jon Watts) שהעיד ממש לאחרונה כי "הסרט הינו בעל טון ייחודי אשר יפריד אותו מהסרטים הקודמים של ספיידרמן ובכך יעניק לו גוון ייחודי משלו".

עוד הוכרז מוקדם יותר השנה כי משחק ספיידרמן חדש לחלוטין נמצא בפיתוח. את המשחק החדש מפתחת חברת Insomniac Games שאחראית על סדרת משחקי הפלטפורמה המצליחה Ratchet & Clank כך שבהחלט אפשרי לפתח ציפיות למשחק גיבורי על מצויין. המשחק ישוחרר לקונסולת ה-PlayStation 4, תאריך שיחרור טרם הוכרז.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י