הרשמה

נינטנדו הולכת למכור קופסאות משחקים עם קוד דיגיטלי

פתרון יצירתי שכולל שילוב של עותק פיזי עם עותק דיגיטלי, המשחק הראשון שיושק במתכונת זו הוא Splatoon 2 ביפן

בנינטנדו חושבים שהסיבה שגיימרים רבים עדיין מעדיפים לרכוש עותקים פיזיים היא בגלל שהם רוצים לראות את הקופסאות על

כמעט לכל משחק שנמצא היום בשוק יש גרסא דיגיטלית שזמינה בחנות דיגיטלית כלשהי, והגיימרים של היום התרגלו לכך שהם משלמים את מלוא המחיר עבור קוד בלבד ולא עבור הקופסא של המשחק. הדבר הזה נכון בעיקר לשחקני המחשב, ששם כבר העותקים הפיזיים די נשכחו, אבל עדיין יש לא מעט שחקני קונסולות שמעדיפים לרכוש את המשחק בצורה פיזית. כעת, חברת נינטנדו בוחנת הסדר קצת מוזר בין משחקים פיזיים לדיגיטליים - בקרוב היא תתחיל למכור קופסאות של משחקים, ללא הדיסק או העותק הפיזי בפנים.

ע''פ אתר Kotaku, נינטנדו מתכננת לבצע את הניסוי הראשון שלה בעת ההשקה של המשחק Splatoon 2 ביפן. במקום 2 גרסאות של המשחק - גרסא פיזית ודיגיטלית, יהיו כעת שלושה גרסאות, כאשר השלישית תהיה מאין שילוב של הגרסאות הפיזיות והדיגיטליות, ומדובר בקופסת משחק שבתוכה יהיה רק הקוד של המשחק, ללא הדיסק, כלומר כל מה שצריך לעשות הוא רק להקליד את הקוד בחנות ה-eStore וזהו.

בנינטנדו חושבים שהסיבה שגיימרים רבים עדיין מעדיפים לרכוש עותקים פיזיים היא בגלל שהם רוצים לראות את הקופסאות על המדפים שלהם. למען האמת, יש בזה משהו, יש תחושה שונה כאשר מרגישים את הקופסא ביד מאשר קוד דיגיטלי, אבל בהחלט לא מדובר בביג דיל עבור הרבה גיימרים.

נינטנדו בחרה לתמחר את כל שלושת הגרסאות באותו המחיר, לכן אין הבדלי מחירים בין הגרסאות. יהיה מעניין לראו כיצד יגיבו הגיימרים ביפן למהלך. מה דעתכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:39 25.05.2017 | לפי דעתי זה לא נכון לפי דעתי זה לא נכון (אורח)

    תמיד יותר כייף להרגיש את הדיסק החדש על היידיים... אתה יכול לדעת שהמשחק שלך שם ולא בשום מקום אחר ולי יש גם דיגיטלים ופיזיים

  2. 2

       | פורסם ע"י