הרשמה

משחק הזומבים-יריות, Dead Alliance, הוכרז עבור PS4, Xbox One והמחשב

למה להרוג את הזומבי אם הוא יכול לעשות בשבילכם את העבודה?

הזומבים ב- Dead Alliance ישמשו לאו דווקא כאויבים, אלא גם ככלי נשק בהם ניתן להשתמש באופן אסטרטגי כדי לגרום להסחת דעת ולחיסול הצוות היריב

המוציאה לאור, Maximum Games, הכריזה על המשחק Dead Alliance, משחק זומבים חדשני מגוף ראשון המבוסס על לחימה בצוותים, אשר צפוי להיות מושק ב-29 באוגוסט עבור PS4, Xbox One והמחשב. הזומבים ב-Dead Alliance ישמשו לאו דווקא כאויבים, אלא גם ככלי נשק בהם ניתן להשתמש באופן אסטרטגי כדי לגרום להסחת דעת ולחיסול הצוות היריב. עצרו את המתים – או שתהפכו לחלק מהם.

המשחק יתנהל בשממה פוסט-אפוקליפטית שבה בסיסים צבאיים הם המושבות האחרונות של האנושות, שם יצטרכו צוותים של שחקנים להילחם ביניהם על הישרדות בעולם שנפגע קשות ממגיפת זומבים. המשחק מכיל מגוון מצבים, ביניהם: מצב הישרדות לשחקן יחיד ומצב מולטיפלייר לצוותים של ארבעה שחקנים, ביניהם ניתן למצוא את מצבי: Team Deathmatch, Free for All, King of the Hill ו- Capture and Hold.

Dead Alliance מאפשר לשחקנים להתאים אישית ולשדרג את הציוד שלהם, בתוכו ניתן למצוא נשקים צבאיים עוצמתיים, לצד zMods: נשקים בעלי טכנולוגיה מתקדמת לשליטה בזומבים. דוגמאות ל-zMods כוללות בין היתר את ה- Enrager: פצצת פרומונים שהופכת זומבי בודד למפלצת בעלת כוחות התקפה והגנה משופרים שיילחם לצדכם, וכן את ה- PAM Grenade, שמגייס לשורותיכם 4 זומבים, אך לא משדרג את ההתקפה וההגנה שלהם. תוכלו להשתמש ב-zMods האלה ואחרים כדי להשתמש במתים לטובתכם.

המזמינים את מהדורת ה- Day One של המשחק יקבלו ציוד, הטבות ונשקים ייחודיים לשימוש במולטיפלייר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י