הרשמה

The Force Unleashed

כשה-Wii-mote, השלט המהפכני של קונסולת ה-Wii, נחשף, הדבר הראשון שהמעריצים פנטזו עליו הוא חרב האור של 'מלחמת הכוכבים'. עד כה, בעלי ה-Wii קיבלו משחק בסדרה המבוסס על לגו, אבל לא, זה לא מה שהם חיפשו.

ובכן, Star Wars: The Force Unleashed הוא משחק נוסף בסדרה הלא נגמרת של 'מלחמת הכוכבים', והוא הוכרז לכל שלושת הקונסולות, כן, גם ל-Wii, אך האם הוא יהיה מה שהמעריצים חיכו לו?

ממש לאחרונה פורסמו רשמים חדשים לגבי גרסת ה-Wii אשר נראה שמאששים את הרשמים המוקדמים לגבי הגרסה הזו שכזכור, אפילו הפתיעו כשגילו אופטימיות זהירה כשאמרו שהיא עשויה אפילו להתעלות על אחיותיה שעל הקונסולות החזקות.

האומנם יכול להיות הדבר?


בתור התחלה, מדווח שהשליטה באמצעות החיישנים היא מאוד הדוקה ואמינה, ולמעשה, אחת הכי טובה שאי פעם נראתה ב-Wii בז'אנר הפעולה. כמובן, לא צריך להיות גאון גדול כדי לנחש באיזה אופן שולטים בחרב האור שבמשחק (על ידי הנפת הווי-מוט ימינה לשמאל, או שמאל לימין, או בצורה אנכית מלמעלה למטה), אך המנוסים טוענים שבניגוד לניסיונות קודמים במשחקים אחרים, הפעם השליטה אינה שבורה ואפילו מהווה יתרון עצום לגרסה הזו כי היא באמת נותנת ערך מוסף לכיף ולסיפוק שמושג במשחק. אפילו תנועת הדקירה של קצה החרב קדימה, עובדת בצורה טובה ביותר.

לא רק לחיישנים של הווי-מוט יש תפקיד: אתם יכולים לגרום לריחוף של אויבים או חפצים הנמצאים באזור ולהזיז אותם להיכן שתראו צורך, כך שאם אויב יירה לעברכם מאזור מרוחק, ולא תהיו מספיק קרובים כדי לחסל אותם בחרב האור, תוכלו להשתמש בכוח הזה כדי לגרום לסלע לרחף באוויר, ולהשתמש בידית האנלוגית כדי לנווט את הסלע עד לאויב, ולדחוף את הנונצ'וק קדימה כדי לסקול אותו.

וכמובן, ישנם מהלכים נוספים הנשלטים באמצעות התנועה של הווי-מוט ו/או הנונצ'וק, וגם הם פועלים בצורה מושלמת, כגון החסימה המתבצעת באמצעות ההטייה לצד של הנונצ'וק, אשר לפי הדיווחים, פועלת באופן יעיל כל פעם כשנדרשת לכך.


התמונות, אגב, המופיעות בחדשה הזו לקוחות מגרסת ה-Wii, וגם הן מפתיעות. גם במובן הזה טוב לראות שחברות צד ג' מתעלות על עצמן ב-Wii, באמת משקיעות, סוחטות את הקונסולה, ורואות בה עוד דברים טובים מלבד השלט הייחודי שלה. את המגמה הזו זכינו לראות גם במשחקים אחרים לקונסולה, ואני שמח מאוד לראות זאת גם כאן.

כאשר משחק מוכרז לכל שלושת הקונסולות, אז הגרסה הראשונה שבדרך כלל קל לנו להתייחס אליה בביטול, היא גרסת ה-Wii. הייתה תחושה שהמפתחות 'זרקו' לבעלי הקונסולה גרפיקה רעה ושליטה שבורה. אבל כאמור, באופן מרענן נראה שגרסת ה-Wii של The Unleashed Force היא, למעשה, עשויה להיות הטובה ביותר בחבורה.


וכאילו זה לא מספיק כדי לשכנע אותנו בגרסה העדיפה, מסתבר שבנוסף לשליטת ה-Wii הייחודית שמוסיפה יותר כיף למשחק, לגרסת ה-Wii יש גם שלבים בלעדיים נוספים שאין בגרסאות האחרות, והכי טוב, היא מתאפיינת במצב דו קרב בלעדי אשר לדעת המנוסים, היא מרשימה מאוד - המצב הזה יאפשר לשני גיימרים להילחם אחד נגד השני עד המוות, ובו יהיו 27 ג'דיי לבחור מתוכם והם משתרעים על פני כל הסאגה של הסדרה.

לסיכום, ל-Starwars: The Unleashed Forch ל-Wii היה פוטנציאל בעבר, אך כיום הוא ממש פצצה של משחק, ואפילו אני, לא אוהד גדול של הסדרה, מתחיל להתרגש. עד כה טרחתי לכתוב רק על מאמצים בלעדיים של חברות צד ג' בקונסולה, אבל אני חושב שהמשחק הזה מביא תקדים חדש, שבו גרסה של משחק מתבררת כעדיפה, דווקא עבור הקונסולה ה'חלשה'.

אם כן, The Force Unleashed הולך להיות פיצוץ, והוא עוד כוכב ברשימת הכוכבים שהוספו בקהילת נינטנדו. אתם מוזמנים לדון עליו בת'רד המיוחד שנפתח לכבודו בפורום של הקהילה, שם מעדכנים באופן דינמי בפרטים נוספים וגם תמונות וסרטונים חדשים ומבטיחים לא פחות מהרשמים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:49 04.07.2008 | JinxTZ JinxTZ

    נראה לי זאת הגירסא שתצליח הכי הרבה

  2. 2

    09:02 04.07.2008 | Detective Jack Detective Jack

    Wii זה epic fail

    כל הזמן אומרים את זה-
    "הגירסא של ה Wii תיהיה הכי טובה"
    איזה כישלון,
    כל פעם מקבלת את הציון הכי נמוך,Niendo צריכים פשוט לפרוש ממהמרוץ ולעבור לפיתוח משחקים בלבד,זה הדבר שהם הכי טובים בו.

  3. 3

    09:20 04.07.2008 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    2 זה Epic Fail

    רואים שאף-פעם לא שיחקת ב-Wii בחיים שלך. תנסה לפני שאתה מדבר.
    וחוץ מזה, למי אכפת מציונים? מה שמשנה זה מה שאתה חושב על המשחק, לא אחרים.

  4. 4

    09:40 04.07.2008 | Fixar Fixar

    חח ממש לא נכון

    כל עותק של המשחק הזה מפותח בצורה שונה אם זה שליטה או אם זה שלבים במשחק.. השליטה בwii יכולה להיות נחמדה בגלל הwii mote אבל בלי הגראפיקה והמנועים הגראפים
    והפיזיקאים אז אין לו שליטה ב"כוח" אז.. לא משנה אם מה אתה משחק בחרא אפילו אם זה מקל רגיש לתנועה, זה עדיין חרא..

  5. 5

    09:48 04.07.2008 | רוני רוני (אורח)

    מה אתה רציני?

    ניטנדו יכולים להרשות לעצמם שכל משחק יקבל 4.
    סוני עם משחק של "10" כמו GTA לא עוברת מכירות של מריו קארט.

  6. 6

    10:37 04.07.2008 | free_mind free_mind

    העיבוד הגרפי שולי למעומת משחקיות

    לדעתי הרבה יותר חשובה המשחקיות, הרבה יותר מהגראפיקה או הפיזיקה.
    מה אכפת לי אם החייל שאני מעיף על עץ נשבר בדיוק במקום אם כל מה שאני צריך לעשות זה ללחוץ על X עד זוב דם? אם הגירסה של הווי באמת תשתמש בווימווט בצורה טובה, זה יכול להפוך את הגירסה הזו להכי מגניבה מכולן!

  7. 7

    10:54 04.07.2008 | SantaKelev SantaKelev

    משחק שמדגים בול את ההבדל בין הקונסולות

    בעוד שהמשחקים לווי(להלן: הג'דיי) מתמקדים במשחקיות עצמה, המשחקים לפס3(להלן: האימפריה) מתמקדים במנוע פיזיקלי וטקסטורות.שחקני ווי יקבלו שליטה מלאה על חרב אור וקרבות אחד על אחד סטייל טקן,אי אפשר להתווכח עם העליונות של זה.גם הגרסה לפס3 נראית מדהימה,אבל בסופו של דבר זה פשוט עוד גרסה של JKnight עם גרפיקה.

  8. 8

    12:53 04.07.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    חבר'ה, זו לא דעתי האישית

    הרי לא זכיתי לנסות בעצמי.

    זה מה שאומרים שני מנוסים ממקורות אחרים שבאמת שיבחו ואמרו זאת בפירוש - זו הולכת להיות הגרסה העדיפה בבירור.

    סוף סוף משחק צד ג' עם שליטה לא שבורה וגרפיקה איכותית מספיק.

  9. 9

    13:14 04.07.2008 | Wan7ed Wan7ed

    כן כן...

    שוב אתה מביא את דעתם המנוסה של X ו-Y... אפשר קישור לדעתם הקובעת והבלתי מעורערת לכך שבבירור זו הגרסה המנצחת אל מול ה-HD?
    אי אפשר לקבוע עדיין כלום, ובטח שלא את העובדה שגרסה X עדיפה מכולם. הרי כל יכולות ה"כוח" המיוחדות נגזזו מקונסולת הווי החלשה... די מצחיק בהתחשב שהמשחק נקרא The Force Unleashed...

  10. 10

    14:26 04.07.2008 | Fizz Fizz

    יש לי הרגשה רעה לגבי המשחק

    לפי כל הרשמים הוא נראה לי הולך לאכזב, קשה מאוד להוציא משחק לכל כך הרבה פלטפורמות ושהוא יהיה מוצלח בכולם, בכל מקרה, הגרסא הזאת מעניינת אותי , אבל היא נועדה להכשל :) בשביל ליצור משחק שאפתני כזה צריך ליצור משחק מותאם בשביל זה, אבל יש עוד סיכוי, צריך לחכות לרשמים הראשונים מכל מיני אתרים..

  11. 11

    15:12 04.07.2008 | מאגנה הכוסון מאגנה הכוסון

    אני אחכה לפריימרייט.

  12. 12

    16:58 04.07.2008 | N1trO N1trO

    הצלחה!

    לאומת כל הגירסאות היה לך שליטה בחרב.... כדי לתקוף לא תלחץ X פשוט תניף את החרב באיזה זוית תנוחה או כל דבר אחר שבא לך בגלל מספר המתקפות והאפשריות הבילתי נגמרות והשליטה היפה בחרב \זה עומד ליהיות הצלחה משגשגת

  13. 13

    17:28 04.07.2008 | Jack of Hearts Jack of Hearts

    אם לצטט את יאצי

    הויי החליף את Random Button Mashing ב Random Stick Waggling.

    בשביל שהמשחק הזה יצליח על הויי (בעיני, ומה שיגרום לי לקנות אותו) יהיה אם השליטה באמת תרגיש כמו חרב ולא כאילו מיפו את הכפתורים לזיהוי התנועה של השלט (כמו שעשו בהמון משחקים אחרים)

  14. 14

    19:25 04.07.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-Wan7ed

    כנראה אפילו לא קראת את החדשה אם אתה מבקש ממני קישורים לאותן מקורות אשר פרסמתי אותם.

    ובוודאי שאי אפשר לקבוע כלום כרגע, לכן בדיוק בסוף התת כותרת הוספתי סימן שאלה.

    לפי הרשמים השונים, כן, יש כאן השקעה מפתיעה בגרסת הווי. האם בסופו של דבר היא באמת תתעלה על הגרסאות האחרות? לזה נצטרך להמתין ולראות.

  15. 15

    20:46 04.07.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-Fizz

    בתחילת ההודעה שלחת כתבת 'לפי כל הרשמים', אך בסוף ההודעה כתבת שצריך לחכות לרשמים ראשונים (למרות שישנם רשמים כאלה, ועליהם הכתבה שלי מתבססת).

    אז קראת או לא קראת רשמים? תן לי כתובות לרשמים שליליים, ורצוי עדכניים, אם יש לך. אני אשמח לבדוק אותם כי אני רוצה לדעת יותר על אודותיו.

    תודה.

  16. 16

       | פורסם ע"י