הרשמה

מפתחת Arma משיקה משחק FPS תחרותי חינמי חדש

חברת Bohemia Interactive חושפת פרטים חדשים על משחקה החדש שנקרא Argo

Argo לוקח מספר מרכיבי מפתח מ-Arma 3 למשחק חדש וחינמי

חברת Bohemia Interactive, החברה שפיתחה את DayZ וכמובן סדרת Arma, חושפת פרטים חדשים על משחקה החדש שנקרא Argo - משחק FPS חינמי חדש שיכלול קרבות 5 על 5 במצב המולטיפלייר של המשחק וכ-10 שחקנים במצב הקו-אופ של המשחק. 

הפופולריות של משחקים בסגנון של Arma 3 ו-DayZ נשארה קבועה במהלך השנים האחרונות, למרות עלייתם של מתחרים כמו H1Z1: King of the Kill ו-Playerunknown's Battlegrounds. המשחק Arma 3 עדיין מככב ברשימת 20 המשחקים המשוחקים ביותר ב-Steam, בעיקר בגלל קהילת המודינג הענפה שלו. אולם, זו לא משימה קלה עבור שחקנים חדשים שמנסים בפעם הראשונה משחק בסגנון של Arma, בדיוק בשביל זה Bohemia Interactive מביאה את Argo, שלוקח את כל המרכיבים הטובים של Arma 3: מערכת הנשק, מערכת הבליסטיקה וכמובן מערכות החי"ר הדינמיות, ואורזת הכל בחבילה קטנה יותר וחינמית. 

Argo יכלול 3 מודים במצב המולטיפלייר שלו. Link, Raid ו-Clash. שני המודים הראשונים כוללים מפות קטנות עם משימות שמזכירות משחקים כמו Counter Strike. המוד Clash הוא יותר איטי ויותר טקטי שמאפשר לשחקנים לתכנן מסלול שעובר בטריטוריה של האויב כאשר בראש עומדת המשימה העיקרית - להשתלט על הבסיס. כל שלושת המודים כוללים Airdrops. מדובר בחבילות שיספקו הטבות שונות כמו אקסטרא Respawn, האטת השעון של המשחק ואפילו תגבורת. 

הסרטונים שפורסמו היום בדף היוטיוב של Bohemia Interactive מראים שחקנים שנושאים על עצמם מגוון רחב של ציוד, כולל שריון גוף ומקלעים. ציוד נוסף ייפתח עם הזמן, וניתן לרכוש ציוד עם נקודות זכות שאפשר להרוויח במהלך המשחקים. 

בנוסף, Argo יכלול מצב קו-אופ עם 10 שחקנים שיאפשר להתחרות בדמויות ה-AI הקשות שמוכרות לנו מ-Arma 3. ההגדרה הכללית של Argo מדברת על אי שנקרא Malden, עולם פתוח בגודל של 62 קמ"ר שעל פי Bohemia Interactive הוא שחזור של השטח הקלאסי מהמשחק הראשון שלה, Operation Flashpoint: Cold War Crisis. 

על פי המפתחת, המשחק לא יכלול מיקרו רכישות, אבל שחקנים כן יוכלו לרכוש באנדל מיוחד שכולל אנימציות והלבשה בלעדיות, ואת היכולת להשתמש בכלי רכב ב-Scenario Editor של המשחק. 

Argo יגיע ל-Steam ולחנות של Bohemia Interactive ב-22 ליוני. Malden ומצב הקו-אופ ל-10 שחקנים יגיעו גם ל-Arma 3 באותו הזמן וגם הם יהיו חינמיים לגמרי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:39 02.06.2017 | מאור מאור (אורח)

    Bohemia שיחקה אותה, מייצרת משחקים מעולים.
    נראה אחלה משחק ועוד חינמי, אני בטוח אבדוק אותו כשייצא :-)
    תודה אריאל

  2. 2

    14:44 03.06.2017 | איתן איתן (אורח)

    נשמע מעולה, לא יכול לחכות. הולך להיות קיץ חזק

  3. 3

       | פורסם ע"י