הרשמה

מתגעגעים ל-"שובר שורות" בקרוב היא חוזרת בגרסת VR

ואתם תוכלו להשתתף בה!!

חדשות טובות למכורי דרמת הפשע המצליחה "שובר שורות" בקרוב היא חוזרת ואתם תוכלו להיות חלק בעלילה עצמה.

אתר Variety מעדכן כי יוצר הסדרה וינס גליגאן (Vince Gilligan) בשיתוף פעולה עם חברת SONY עובדים בימים אלו על גרסה של "שובר שורות" המותאמת למשקפי ה-VR. ככל הנראה לא יהיה מדובר במשחק מבוסס על עלילת הסדרה אלא על סדרת ספין אוף שתאפשר לשחקן להרגיש בעניינים ולחוות את עלילת הסדרה הכי קרוב שרק אפשר אצלו בסלון.

גליגאן סיפר כי הוזמן על ידי סוני יחד עם היוצרים הגדולים של הטלוויזיה האמריקאית כדוגמת רון מור (Ron Moore) מפיק "אטלסטאר גלאקטיקה" להתנסות פרטית במשקפי ה-VR ואז צץ במוחו הרעיון: "לנצל" את טכנולוגיית המציאות רבודה על מנת להחזיר את "שובר שורות" אל המסך הקטן אך באמצעות חוויה יוצאת דופן עבור המושבעים של הסדרה.

מנכ"ל  Sony Interactive אנדרו האוס (Andrew House) אשר אהב את הרעיון מסר גם הוא בתגובה: "אני מעוניין ללכת על זה. אנחנו עדיין בשלבי בניית הרעיון ועדיין לא יודעים האם יהיה מדובר בהמשך ישיר לסיום עונתה האחרונה של "שובר שורות" או סדרת ספין אוף חדשה. מה שבטוח האפשרויות שטכנולוגיית ה-VR הינן בלתי מוגבלות ואנחנו מתכננים להעניק לצופים חוויה יוצאת דופן".

הייתם רוצים לצפות בעונה חדשה של "שובר שורות" דרך משקפי ה-VR? או שאתם מעדיפים להשאיר את סיום העונה האחרונה כזיכרון מתוק? שתפו אותנו בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:13 07.06.2017 | מאור מאור (אורח)

    הלוואי שייצא הלוואי שייצא הלוואי שייצא

  2. 2

       | פורסם ע"י