הרשמה

משחק לחימה המבוסס על דמויות מFinal Fantasy מגיע ל-PlayStation 4

המשחק מגיע ממכונות ה-Arcade ביפן היישר ל-PlayStation 4

סדרת Dissidia היא סדרת משחקי ספין אוף של Final Fantasy שבניגוד לסגנון ה-RPG שמאפיין את המשחקים הרגילים, המשחקים הללו הם משחקי לחימה.

למי ששיחק במשחקים Dissidia Final Fantasy או Dissidia 012 Final Fantasy ונהנה מהם מצפה הפתעה נעימה. המשחק החדש בסדרה שיצא למכונות ה-Arcade ביפן לפני שנתיים יקבל פורט לקונסולת ה-PlayStation 4 שיצא בתחילת 2018.

סדרת Dissidia היא סדרת משחקי ספין אוף של Final Fantasy שבניגוד לסגנון ה-RPG שמאפיין את המשחקים הרגילים, המשחקים הללו הם משחקי לחימה. שני המשחקים הראשונים בסדרה יצאו לקונסולת ה-PSP, כשהמשחק האחרון בסדרה וזה שיקבל את הגרסה ל-PlayStation 4, הגיע למכונות הארקייד ביפן עוד ב-2015. המשחק ל-PlayStation 4 ייקרא Dissidia Final Fantasy NT ויפותח על ידי Square Enix בשיתוף עם Team Ninja שאחראים בין היתר על סדרת Dead or Alive, Ninja Gaiden וכמובן Nioh.

הלחימה במשחק מתבצעת מגוף שלישי מאחורי הכתף, בקרבות של 3 מול 3, ויכלול סגל של 20 דמויות וכמובן אפשר לזמן מפלצות מיוחדות ולהטיל קסמים כמו במשחקים המקוריים. המשחק גם יחזיר את מכניקת ה-Bravery Combat System, בנוסף לגרפיקה והביצועים של המשחק שישמרו.

עוד נמסר בהודעה שהמפיק של המשחק איצ'ירו האזאמה (Ichiro Hazama) והבמאי של המשחק טקאו קוג'יראוקה (Takeo Kujiraoka) יופיעו באירוע ה-E3 Coliseum יחד עם שחקני הלחימה המפורסמים Justin Wong ו-K-Brad, כדי לדבר על המשחק.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י