הרשמה

מסתמן: "ספיידרמן: השיבה הביתה" הוא הראשון בטרילוגיה

לא רק טרילוגיה והופעה מלהיבה בסרט הבא של "הנוקמים", אלא גם יקום קולנועי מבית "סוני".

לשמחת כולנו: הסרט החדש בסדרת ספיידרמן יפתח טרילוגיית סרטים חדשה לחלוטין של איש העכביש.

"ספיידרמן: השיבה הביתה" מסמן את תחילתה של טרילוגיה חדשה לגמרי בעלילותיו של איש העכביש, כך אישר בשבוע שעבר השחקן טום הולנד (Tom Holland), שיגלם את גיבור העל האהוב בסרט החדש הקרב ובא. הכוכב העולה, בן ה-21 בלבד, סיפר בעבר כי הוא כבר חתם על השתתפותו בסרטים נוספים עתידיים מבית "מארוול", בהם שני סרטים נוספים של ספיידרמן. בראיון האחרון עמו, הולנד הכריז כי שלושת הסרטים משתייכים לטרילוגיה אחת. "זה הולך להיות סרט מרגש" אמר הולנד. "בהחלט אפשר לצפות ל"ספיידרמן 2" ו"ספיידרמן 3".

מועד עלייתו לאקרנים של הסרט הבא של ספיידרמן אמנם נקבע ל -5 ביולי 2019, אך איש העכביש עצמו יחזור עוד לפני, ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף". בכלל, לפי המסתמן, צפוי לספיידרמן עתיד מזהיר: לא רק טרילוגיה והופעה מלהיבה בסרט הבא של "הנוקמים", אלא גם יקום קולנועי מבית "סוני", שיתבסס על דמויות מארוול האהובות עליהן יש לחברה זכויות. הסרט אודות נבל העל "ונום", אותו יגלם טום הארדי (Tom Hardy), עתיד להיות הראשון ביקום המתהווה של "סוני".

עם זאת, האיש והחזון קווין פייגי (Kevin Feige), נשיא אולפני הסרטים של "מארוול", אישר שהסרט על "ונום", שהוא פרויקט משותף של סוני ומארוול, לא יהיה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול עצמה. האם זה מצב שעשוי להשתנות? מי יודע, אולי נגלה בשנה הבאה. עד לפני שנה אף אחד בכלל לא האמין שאיש העכביש יחזור לביתו, לחיקם האוהב של אולפני מארוול.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י