הרשמה

GTA: המוד OpenIV חזר לאוויר לאחר דיון בין Rockstar ל-Take Two

אפשר לנשום לרווחה

OpenIV חוזר אלינו בגרסה מעודכנת לאחר ש-Rockstar הרגיעה את הרוחות בחברת האם

לפי פוסט תמיכה שהעלתה Rockstar בבסיס הידע של החברה, Take Two לא תפתח בהליך פלילי נגד יוצרי מודרים לשחקן יחיד ב-GTA V. עם זאת, החברה תנקוט ביד קשה נגד מודים שמשפיעים על מצב המולטי-פלייר ושירותי האונליין.

Rockstar הצהירה כי היא "מאמינה בחופש היצירה של המעריצים ומביעה תמיכה מיוחדת ביוצרים שרוצים להראות את התשוקה למשחקיה."

עוד הצהירה Rockstar כי: "לאחר דיונים עם Take Two, הסכימה חברת האם כי לא תפתח בהליך פלילי נגד מפתחים צד ג' שיוצרים פרויקטים המערבים בתוכם את משחקי המחשב של Rockstar עבור שחקן יחיד. על הפרויקטים לא להיות בעלי אופי מסחרי ועליהם לכבד את זכויות הקניין הרוחני של החברה."

"הצהרה זו אינה תקפה עבור כלים, קבצים, ספריות או פונקציות שבהם ניתן להשתמש כדי להשפיע על מצב המולטי-פלייר ושירותי האונליין. כמו כן חל איסור להשתמש בקניין רוחני אחר, כולל זה של Rockstar, במודים השונים. אין הצהרה זו מהווה רישיון, אישור או הסכמה לפרויקטי צד ג'."

עוד הודיעה Take Two כי היא שומרת לעצמה את הזכות להתנגד לכל מוד כלשהו והיא רשאית לבטל את ההצהרה בכל עת.

בשבוע שעבר, העורך הרב-תכליתי וכלי ניהול הארכיונים, OpenIV, ירד מהאוויר על ידי יוצרו, יורי קריבורוצ'קו (Yuriy Krivoruchko), לאחר שקיבל מכתב אזהרה משפטי מעורכי הדין של Take Two. מאוחר יותר באותו השבוע, הוציאה Rockstar הצהרה בעניין והסבירה את הסיבות לפעולותיה של Take Two. מתברר כי OpenIV איפשר את קיומם של "מודים זדוניים" שפגעו ב- GTA Online. המפתחת הצהירה כי היא עושה את מיטב המאמצים כדי "להמשיך ולתמוך בקהילת היוצרים".

למרבה המזל, מאמציה של Rockstar עבדו וקהילת היוצרים זכתה לקבל חזרה את הכלי האהוב עליה כדי להמשיך וליצור תכנים חדשים ומלהיבים עבור מעריצי GTA.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:26 26.06.2017 | ראשון! ראשון! (אורח)

    יששששששששששששששששששששששששששששש המודים חזרו :)

  2. 2

    11:16 26.06.2017 | I I (אורח)

    חייב להבים משהו מודים יש רק למחשב? אין לסוני?

  3. 3

    12:38 26.06.2017 | לו לו (אורח)

    אין לps4 מודים,רק במחשב
    וישששששש אני קונה מחשב בקרוב ואחת הסיבות זה למודים בgta v

  4. 4

    13:06 27.06.2017 | פינומינוס פינומינוס (אורח)

    הם צריכים להבין מזה שיש מלא האקרים באונלין כי איאפשר לשחק בכיף בלי מלא כסף ומלא רמות כל המשימות והייסטים לא עוזרים מספיק לשחקן להתקדם וגם 8 שעות טיענה כל פעם זה מייאש

  5. 5

       | פורסם ע"י