הרשמה

שחקני GTA Online גילו משימה חייזרית סודית

המודרים מצאו משימה חדשה שטרם התגלתה

לפי המשימה החדשה שנתגלתה, נראה כי קיימות תכניות נוספות לחייזרים בעולם המשחק

עדכון ה-Gunrunning של GTA Online, שיצא בחודש יוני, ככל הנראה הכיל רמזים אודות משימה חייזרית סודית, אותה הצליחו המודרים לפתוח ולשחק בה.

קוד המקור של עדכון ה- Gunrunning הצביע על כך שעשוי להיות אתר נחיתה של עב"מ בקרבת הבסיס הצבאי "Zancudo". כעת, החבר'ה מאחורי קהילת המודינג "Team Guru" מצאו דרך לפתוח את המשימה. צפו:

כפי שניתן לראות, לא מדובר במשימה מלהיבה במיוחד. במצבה הנוכחי, השחקן מתקרב אל עבר חללית ענקית שהתרסקה ומסביבה מדענים מתים. קיימת ביצה חייזרית אותה השחקן אוסף ובנקודה זו, מגיעים מספר חייזרים בהם יש להילחם. לאחר מכן, מסיע השחקן את הביצה לבונקר והמשימה מסתיימת. חשוב לזכור שהמשימה הזו, אם היא אמיתית בכלל, עדיין לא גמורה, מכיוון שהיא התגלתה במקרה בתוך קוד המקור לפני ש- Rockstar איזכרה אותה בפלטפורמה תקשורתית כלשהי.

"חברים, לאחר הרבה עבודה קשה, שבועיים של לילות ללא שינה ושנים של מחקר, אנחנו מביאים לכם את התוצאה הבאה," אמרו חברי קבוצת Team Guru בפוסט מ- Reddit. "מה פשר התעלומה הזו?? מי יודע, לא הצלחנו להשתמש בחללית, עדיין!!"

זו לא הפעם הראשונה שנראים חייזרים ב- GTA V. קיים קטע במצב המשחק לשחקן יחיד של GTA V, בו מייקל משתמש בסמים ומתחיל לראות חייזרים, אותם הוא צריך לחסל באמצעות מיניגאן ענק. לפי המשימה החדשה שנתגלתה, נראה כי קיימות תכניות נוספות לחייזרים בעולם המשחק.

GTA V הוא אחד מהמשחקים המצליחים ביותר בכל הזמנים. לאחרונה, נשלחו לחנויות יותר מ-80 מיליון עותקים והמשחק עדיין ממשיך למכור ברמה מפלצתית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:48 10.07.2017 | D Doug D Doug (אורח)

    לול

  2. 2

       | פורסם ע"י