הרשמה

צפו: המצגת המלאה על עדכון ממשק המשתמש ב-Steam

הספריה ועמודי המשחקים יזכו לשינויים גדולים

נראה כי Valve מתכננת להעצים את הפרסונליזציה של החנות, שכוללת כתיבה מחדש של מנוע ההמלצות האוטומטי שלה

לאחרונה, דיווחנו על מספר שקופיות שדלפו לרשת מתוך מצגת חסויה של Valve בכנס המפתחים Indigo 2017. השקופיות הצביעו על שינוי משמעותי בצד הלקוח של Steam, בין היתר בממשק המשתמש וביכולת חיפוש וגילוי המשחקים. הסרטון המלא עם המצגת עלה ל-Youtube ולמרות שנראה שהשקופיות אומרות הכל, עדיין מסתתרים בהן כמה פרטים מעניינים.

נראה כי Valve מתכננת להעצים את הפרסונליזציה של החנות, שכוללת כתיבה מחדש של מנוע ההמלצות האוטומטי שלה. לפיכך, ניתן להסיק כי המנוע החדש יתמקד יותר בסוג המשחקים שהמשתמש משחק ואילו משחקים אוהבים חבריו.

כמו כן, עושה רושם שמשתמשי התוכנה יזכו למסך בית חדש לספריה שלהם. יהיה הרבה יותר לשחקנים לקפוץ ישר אל המשחק האחרון שבו שיחקו. כמו כן, המסך יציג בספריה את המשחקים שעודכנו לאחרונה, משחקים פופולריים בקרב חברים ואירועים הקשורים בהם (כדוגמת סופ"ש Double XP).

בסך הכל, השינויים נשמעים מעניינים אבל יהיה קשה לחוש עד כמה העדכון הזה משמעותי עד שנתחיל לקבל תמונות מתוך המערכת. נציג Valve, איידן קרול (Aiden Kroll), סיפר שהחברה החליטה שלא להציג את העבודות כל עוד הן בפיתוח מחשש שהתוצר הסופי עדיין יכול להשתנות. עד אז, כנראה שניאלץ להמשיך לחכות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:10 14.07.2017 | איתי ברנר איתי ברנר (אורח)

    טריק - לוחצים עם המקש הימיני על הלוגו של סטים בטסק בר ואפשר לראות את המשחקים האחרונים ששוחקו או הותקנו. בלי קשר, יש הרבה מה לשפר בספריה, למשל, יש משחקים שהתאריך שלהם הוא 1970...

  2. 2

       | פורסם ע"י