הרשמה

Spider-Man: Homecoming יקבל סרט המשך

ג'ון ווטס ישוב אל כס הבמאי

הצלחה מטאורית בקופות של Spider-Man: Homecoming שגרף סכום אדיר של למעלה מ-480 מיליון דולר

לאחר הצלחה מסחררת לה זוכה בימים אלו הסרט Spider-Man: Homecoming סוני החליטה כבר עכשיו להתחיל את העבודה על סרט ההמשך.

לאחר שדווח כי סוני מחפשת במאי חדש שיביים את סרט ההמשך בטרילוגיה, כעת נודע כי סוני החליטו סופית להמשיך את העבודה עם ג'ון ווטס (Jon Watts) גם בסרט השני.

עלילת סרט ההמשך תתרחש לאחר אירועי הסרט Avengers: Infinity War שעתיד להגיע אל המסכים במהלך 2018. כידוע השחקן טום הולנד (Tom Holland) ימשיך לגלם את דמותו של ספיידרמן בשני הסרטים הללו.

אין זה מפתיע כלל כי מארוול וסוני בחרו להמשיך את העבודה עם ג'ון ווטס בסרטים הבאים, לאחר הצלחה מטאורית בקופות של Spider-Man: Homecoming שגרף סכום אדיר של למעלה מ-480 מיליון דולר נראה כי מארוול וסוני הבינו כי יש בידיהם תרנגולת שמטילה ביצי זהב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:44 23.07.2017 | לא הגיוני לא הגיוני (אורח)

    אני באופן אישי עייפתי מההתנהגות המגעילה של האולפנים כל פעם ריבוט וכל פעם לספר את אותו הסיפור מאוס ברמות די לדוגמה טרילוגית האביר האפל היתה נפלאה במיוחד ההופעה של הית' לדג'ר תמשיכו משם יא מטומטמים כל פעם ריבוט וכל פעם אותו סיפור מקור ראבק נמאס תמשיכו איפה שעצרתם במקום להנהג בצורה מאוסה

  2. 2

    03:27 23.07.2017 | דביר דביר (אורח)

    לא נכון וטו אני הולך לראות בלי שאלות

  3. 3

    14:55 23.07.2017 | ללא הגיוני ללא הגיוני (אורח)

    הריבוט של באטמן זה DC ואני מסכים זה באמת גרוע. הבאטמן החדש נראה חיוור ושבלוני לעומת הטרילוגיה של נולאן. זה חלק ממה שהיה דפוק בבאטמן נגד סופרמן.

    דווקא בספיידרמן הריבוט הפעם הוא לא עוד סיפור מקור אלא סיפור אחר ודי מוזר שבו מדלגים על הסיפור מקור ואיירון מן מוצא את ספיידרמן בתחילת הדרך ומגייס אותו למלחמה בקפטן אמריקה מלחמת אזרחים. עכשיו הוא מחזיר אותו הביתה ונותן לו חליפה. אולי דווקא לכן זה הצליח כי זה מדלג על הסיפור מקור שכבר מיחזרו לפחות פעמיים במאה האחרונה, ונתפס כמו עולם שונה לגמרי.

  4. 4

       | פורסם ע"י