הרשמה

חוברת צביעה של The Witcher מגיעה בסתיו

אל תדאגו, הסצנה של גראלט באמבטיה כלולה בחוברת

לאחר שחווינו את The Witcher על המסכים, כעת ניתן לחוות את המשחק גם על דפי צביעה

כמעט כל גיימר מכיר את העולם הצבעוני של The Witcher, וכשאנחנו אומרים צבעוני אנחנו מדברים גם מבחינת תוכן וגם מבחינת מראה. כנראה ש-CD Projekt Red רוצה להמשיך ולהשוויץ בעולם המדהים של The Witcher, והיא הולכת לעשות זאת בדרך מפתיעה למדי - חוברת צביעה בשם The Witcher Adult Coloring Book שתגיע במהלך הסתיו ודרכה נוכל להוסיף את הצבעים שלנו לעולם של The Witcher. 

מדובר בתוצר של שיתוף פעולה בין מפתחת המשחק CD Projekt Red לבין מפיצת הקומיקס Dark Horse Comics. החוברת עצמה היא בעלת כריכה רכה והיא כוללת 96 עמודים בגודל 25x25 ס''מ. למען הסר ספק, השימוש במילה Adult בשם של החוברת אינה מבשרת שהחוברת כוללת תכנים למבוגרים בלבד שאנחנו מכירים מהסדרה, אלא מדובר בתיאור דרגת הקושי של החוברת. 

יחד עם זאת, רפאל ז'אקי (Rafal Jaki) מ-CD Projekt Red אכן אישר את קיומו של ציור שהרבה ממעריצי The Witcher ישמחו לדעת שקיים, כפי שתוכלו לראות בציוץ הבא. 

The Witcher Adult Coloring Book נעשה ע''י המאיירים מאריאנה סטריצ'ווסקה (Marianna Strychowska), יו צ'ן (Yu-Chen) וסקוט וייד (Scott Wade) והוא עתיד להתחיל להימכר ב-1 לנובמבר. החוברת זמינה כרגע להזמנה מוקדמת במחיר של 15$. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:30 03.08.2017 | siegfried siegfried (אורח)

    עכשיו כל מה שחסר זה תפזורת ותשבץ.

  2. 2

       | פורסם ע"י