הרשמה

המשחק Friday The 13th מכר מעל 1.8 מיליון עותקים מאז השקתו

ראש הסטודיו הודה בהשקה הבעייתית ואמר שלמפתחת יש עכשיו יותר ביטחון ביכולת שלה לשפר את המשחק ולנוע קדימה

הרבה חדשות היו על המשחק Friday The 13th, מההשקה בעלת הבאגים ועד המחלוקת סביב מצב הסינגלפלייר שעוד נמצא תחת פיתוח. למרות הכל הוא הצליח למכור מספר יפה של עותקים

המפיצה Gun Media הכריזה שהמשחק מכר 1.8 מיליון עותקים בחודשיים שעברו מאז השקתו בסוף חודש מאי. במסיבת עיתונאים, ראש הסטודיו, Wes Keltner הודה בהשקה הבעייתית ואמר שלמפתחת IllFonic יש עכשיו יותר ביטחון ביכולת שלה לשפר את המשחק ולנוע קדימה.

"אלו היו חודשיים ארוכים...יש לנו קהילה תומכת ומסורה להפליא מאז ההשקה, ובעוד שלא הכל הלך חלק אנחנו מרגישים בטוחים להמשיך קדימה. הצוות גדל ואנחנו מחויבים להוסיף עוד תוכן...וכמובן את רכיב הסינגלפלייר של המשחק".

החברה גם הכריזה על תאריך יציאה לעותק הפיזי וזה לא סתם תאריך, מדובר ביום שישי ה-13 באוקטובר הקרוב. העותק הפיזי כולל סקין של ג'ייסון המדמם וחבילת בגדים חינמית למדרכי המחנה אותם השחקנים משחקים. מחיר העותק הפיזי דומה למחיר העותק הדיגיטלי והוא 40 דולר.

לאחרונה קיבל המשחק פאץ' שחיכו לו רבות ל-Xbox One והוא משפר משמעותית את הביצועים ומתקן המון באגים. בחודש שעבר Gun Media אפילו שחררה את עדכון התוכן הראשון למשחק בחינם בתור התנצלות על הבאגים והגליצים.

Friday The 13th יגיע ב-13 באוקטובר בעותק פיזי ל-PlayStation 4 ו-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י