הרשמה

מהדורת ה-Valor של Call of Duty: WW2 נחשפת

חבילת הפרימיום תכלול פסל ברונזה, פוסטר זומבים ואת ה-Season Pass

נכון לעכשיו, המקום היחיד שלוקח הזמנות הוא EB Games Australia

בדיוק כמו במשחקי Call of Duty בעבר, גם המשחק החדש בסדרה, World War 2 יגיע עם חבילת פרימיום שתבטיח לאלו שירכשו אותה דברים נוספים מלבד המשחק המקורי. חבילת הפרימיום תיקרא The Valor Collection Pro והיא מגיעה עם לא מעט דברים.

קודם כל, החבילה תביא את גרסת ה-Pro של המשחק, שכוללת בין היתר את המשחק המקורי ביחד עם ה-Season Pass, הכל בתוך אריזה מתכתית מיוחדת. החבילה תכלול גם מספר סיכות וסמלים בהתאם למשחק ואפילו פוסטר נחמד של מוד הזומבים של המשחק. אבל זה עוד לא הכל, כי הדבר העיקרי בחבילה זו הוא פסל ברונזה שקיבל השראה מסצנה מפורסמת ב-D-Day. תוכלו לראות את תכולת החבילה בציוץ למטה כפי שפורסם על ידי EB Games Australia, שהוא כרגע המקום היחידי שלוקח הזמנות מראש לחבילה זו. בנוסף, ישנה חבילת Valor Collection זולה יותר שאינה כוללת את ה-Season Pass.

Call of Duty: World War 2 צפוי להגיע ב-3 לנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב. גרסת הבטא ב-PlayStation תתחיל ב-25 לאוגוסט עבור אנשים שהזמינו מראש את המשחק והיא תימשך עד ה-28 לאוגוסט. שחקני ה-Xbox One יוכלו להנות מהבטא החל מה-1 לספטמבר ועד ל-4 לספטמבר. קראו על החבילה המיוחדת שיקבלו כל אותם השחקנים שישתתפו בבטא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:08 06.08.2017 | לא הגזימו?! לא הגזימו?! (אורח)

    עוד מהדורה שתעלה כמו קונסולה חדשה? לא הגזימו טיפה??!

  2. 2

    13:49 09.08.2017 | luayy luayy

    דברו איתי אחרי שתהיו ברמה שלי:
    http://imgur.com/a/pUoAL
    סטים:
    http://steamcommunity.com/id/LockerTV/

  3. 3

       | פורסם ע"י