הרשמה

היוצר של Playerunknown's Battlegrounds מדבר על המשחק הבא שלו

גם נאמר כי Battlegrounds צפוי להיתמך עד 2027

Playerunknown's Battlegrounds הוא אחד מהמשחקים היותר פופולאריים עכשיו ומה ברנדרדן גרין (Brendan Greene) יעשה לאחריו עוד מוקדם להגיד

בראיון חדש גרין אמר שלאחר שעסק בז'אנר ה-Battle royale, כעת הוא מכוון את עצמו לז'אנר משחקי הישרדות. "רציתי לעשות משחק הישרדות, אני אוהב את DayZ, אבל יש לי רעיון משלי למשחק הישרדות ואני רק רוצה לעשות משחק שאני רוצה לשחק".

"זו הסיבה שהתחלתי עם Battle royale. אני מקווה שהמשחק הבא שלי יהיה כזה שאנשים אחרים ירצו לשחק" כך אמר גרין ל-Game Informer. כמו כן, גרין אמר בראיון שנוכל לצפות לתמיכה רבת שנים ב-Battlegrounds מצד המפתחת Bluehole. גרין הסביר "אנחנו לא עושים משחק, אנחנו יוצרים שירות, ככה שזה משהו שאנחנו רוצים לשפר ולהמשיך לבנות אותו בחמשת-עשרת השנים הבאות".

Bluehole עובדים כרגע על שתי מפות חדשות למשחק, אך לא נאמר מה יהיה גודלן והמורכבות שלהם, יש עוד כמה חודשים טובים עד ליציאתן.

Battlegrounds הוא משחק מאוד פופולארי, לאחרונה הוא עבר את CSGO כמשחק השני הכי פופולארי בסטים, ממש לפני DOTA 2. גרסת הגישה המוקדמת של המשחק בסטים, גרסת ה-Xbox One תגיע בהמשך השנה, אך אין הכרזה לגבי גרסת PlayStation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:10 12.08.2017 | שונא EARLY ACCESS שונא EARLY ACCESS (אורח)

    כרגיל לא סיים את הEARLY ACCESS וכבר משחק חדש

  2. 2

       | פורסם ע"י