הרשמה

התחרות The International 2017 הגיעה לשיא של 5 מיליון צופים בו זמנית

כמות הצופים בו זמנית הוכפלה בשנתיים האחרונות

בתחום הצופים, המנצחת היא League of Legends, אבל בתחום הפרסים המנצחת היא Dota 2

התחרות The International 2017, התחרות השנתית של Dota 2 הסתיימה ביום שבת בניצחון של קבוצת Team Liquid, ויחד עם זאת נשבר שיא צופים בו זמנית.

ברגע השיא של התחרות, מספר הצופים בו זמנית הגיע ל-5 מיליון, כך נמסר בהצהרה של Valve. על פי אותה הצהרה, הכמות הזו כוללת אנשים שצפו בתחרות בטלוויזיה, במחשב ואפילו ב-VR. 

המידה שבה הקהל של התחרות The International גדל בשנים האחרונות היא אינדיקציה לעליה של תחום ה-esports באופן כללי. בשנת 2014, התחרות The International הגיעה לשיא של 2 מיליון צופים בו זמנית, שזה פחות מחצי מכמות הצופים של השנה.

אבל, למרות המספרים המרשימים הללו, השם העיקרי בתחרויות ה-esports הוא עדיין League of Legends. במהלך תחרות ה-World Championsship בשנה שעברה, חברת Riot Games הגיעה לשיא של 14.7 מיליון צופים בו זמנית מתוך קהל כללי של כ-43 מיליון.

League of Legends מנצחים אולי במספר הצופים, אבל בתחום הפרסים הכספיים, Dota 2 בהחלט יודעים לפנק. הפרס הכספי הכללי של The International השנה עבר את ה-24 מיליון דולר, כאשר הקבוצה המנצחת, Team Liquid גרפה כ-10.8 מיליון מהסכום הכללי. לשם השוואה, הקבוצות בתחרות של LoL בשנה שעברה הרוויחו 6.7 מיליון דולר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י