הרשמה

EA מדברת על הבאת משחקים נוספים לסוויץ'

החברה מתנה את הבאת המשחקים בהצלחה של המכשיר

"אנחנו נופיע בכל מקום בו יש צרכנים ושחקנים"

לאלו מכם שלא יודעים את זה, נעדכן שמשחק הכדורגל FIFA מגיע לסוויץ'. FIFA 18 שנבנה במיוחד לסוויץ' עם מנוע מיוחד (לא עושה שימוש ב-Frostbite או ב-Ignite הישן יותר) צובר טיפה הייפ, מה שמוביל לשאלה המתבקשת: מה עם משחקים אחרים של EA? האם נזכה לראות משחקים כמו Mirror's Edge ו-Dragon Age על המכשיר? על השאלה הזו הגיב פטריק סודרלנד (Patrick Soderlund), סגן נשיא המחלקה העולמית של החברה, והוא אמר שהוא היה שמח לראות משחקים על הסוויץ'.

בראיון ל-Nintendo Insider, סודרלנד אמר שהוא "מעריץ ענק של נינטנדו" ושהוא מביא את הסוויץ' שלו לכל מקום. אבל כמובן, ההחלטה של EA תתבסס ככל הנראה על כמה המכשיר יצליח וכמה ביקוש יהיה למשחקים של EA על המכשיר. "אנחנו נופיע בכל פלטפורמה שבה יש צרכנים ושחקנים. אנחנו מאמינים שאנחנו רוצים להיות חלק מהסוויץ' ולעזור לנינטנדו להגדיל את בסיס השחקנים שלה. זה למה אנחנו מביאים את FIFA, כשאגב - המשחק ממש טוב השנה. זה המשחק המלא של FIFA, ולראשונה על מכשיר נייד."

סודרלנד דיבר על הבאת עוד משחקים לסוויץ', ואמר: "בשבילנו זה עניין של לתמוך בפלטפורמה, לבנות טכנולוגיות שיתאימו לפלטפורמה ולבדוק את זה עם דברים גדולים כמו FIFA - ואולי עוד משחק אחד או שניים אחרים - ולראות כמה הם מצליחים. אני לא רואה סיבה שמשחקים שלנו לא ירוצו על המכשיר הזה, ואני מקווה שנגיע לשם. זאת שאיפה אישית שלי.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י