הרשמה

טריילר חדש של The Evil Within 2 מציג: "הצלם המטורף"

Bethesda מתארת את ולנטיני כ"אמן בעל השקפת חיים אפלה ודמיון שאינו יודע גבולות"

השחקנים יקבלו הזדמנות לחקור את הגלריה של ולנטיני במשחק ולהציץ אל האמנות האפלה שלו ממקור ראשון

יצורים זוועתיים לא יהיו המפלצות היחידות שיחכו לסבסטיאן קסטייאנוס ב- The Evil Within 2. דרכיו יצטלבו גם עם אלו של בני אדם סדיסטיים רבים במסעו להצלת בתו, לילי. Bethesda הציגה את אחד מהדמויות היותר קטלניות ומסוכנות שאותן יפגוש סבסטיאן: הצלם המטורף, סטפנו ולנטיני.

Bethesda מתארת את ולנטיני כ"אמן בעל השקפת חיים אפלה ודמיון שאינו יודע גבולות." עבודות האמנות שלו כוללות צילומים מעוררי חלחלה של קורבנותיו ברגעי המוות שלהם. ולנטיני שירת בעברו כצלם מלחמה, כאשר במהלך תאונה, איבד את עינו, מה שבסופו של דבר גרם לו להידרדר למצב של טירוף. התשוקה הבלתי נגמרת שלו ליצירת אמנות קיצונית גרמה לו לפזול אל עבר לילי כדי להשתמש בה כהשראה. ולנטיני טוען שהיא "המפתח לניצול המלא של מערכת ה-STEM" שבמשחק.

השחקנים יקבלו הזדמנות לחקור את הגלריה של ולנטיני במשחק ולהציץ אל האמנות האפלה שלו ממקור ראשון. כמו כן, השחקנים יפגשו את אחת מ"יצירות המופת" הגדולות שלו, ה-Obscura המחרידה שנוצרה מדם, עצמות ובשר.

The Evil Within 2 יושק עבור ה-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב ב-13 באוקטובר. שחקנים שיזמינו את המשחק מראש יקבלו את ה-Last Chance Pack, שכוללת מספר נשקים, תחמושת וחומרי גלם ליצירת פריטים שיסייעו להם במסע אל תוך מערכת ה-STEM. כמו כן, המשחק יכלול מערכת שדרוג מעמיקה יותר בהשוואה למשחק הקודם, שתעניק לשחקנים גמישות גדולה יותר בשדרוגו של סבסטיאן וכלי הנשק שלו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:50 18.08.2017 | stefano stefano (אורח)

    וואו. נראה מעולה!

  2. 2

    15:24 18.08.2017 | מאור מאור (אורח)

    מחכה למשחק נראה אדיר

  3. 3

    11:35 19.08.2017 | לורה לורה (אורח)

    לא הסתכלתי על הטריילר, כי אני רוצה להפתיע ולבהיל את עצמי כהוגן :-)
    תיקון טעות - המשחק ישוחרר ביום שישי ה-13,
    13/10 מחכה לזה בטירוף!

  4. 4

    12:27 19.08.2017 | רן רביד רן רביד

    תודה רבה, תוקן.
    גם אני מצפה לו בכליון עיניים. מקווה לסקור אותו בשבילכם :)

  5. 5

       | פורסם ע"י