הרשמה

CoD: World War 2: הבטא זמינה להורדה ב-PS4 ותהיה זמינה גם במחשב

עדיין לא ידוע מועד פתיחת הבטא גם לשחקני המחשב

הבטא תיפתח היום לשחקני ה-PS4 ובסוף השבוע הבא לשחקני ה-Xbox One

היום תפתח הבטא של Call of Duty: World War 2 באופן רשמי על ה-PlayStation 4, השחקנים שביצעו הזמנה מוקדמת למשחק דרך ה-Playstation Store כבר יכולים להוריד את המשחק ולהיות מוכנים עם המשחק מותקן.

הגודל של ההורדה הוא 16GB בלבד, ובמידה וביצעתם הזמנה מוקדמת דרך חנות פיזית, אתם עדיין צריכים את המפתח לבטא, ו-Activision עובדת על זה ושולחת לכל אדם שרכש את המפתח לבטא. הגל הראשון של הבטא אמור להיפתח היום בערב בשעה 20:00 ועד אז כולם אמורים כבר לקבל את המפתחות שלהם. הגל הראשון של הבטא ייסגר ב-28 לחודש (יום שני) בשעה 20:00 שעון ישראל.

באשר לשחקני ה-Xbox One, שיזכו לשחק בבטא בסוף השבוע הבא - אתם תוכלו להתחיל להוריד את הבטא כבר ב-29 לחודש (יום שלישי) בשעה 20:00 שעון ישראל. הגל השני של הבטא ייפתח עבורכם ב-1 לספטמבר בשעה 20:00 וייסגר ב-4 לספטמבר באותה השעה. חשוב לציין שבזמן שהבטא תהיה פתוחה עבור שחקני ה-Xbox One, היא תהיה פתוחה גם עבור שחקני ה-PlayStation 4, שיוכלו לשחק גם בין התאריכים הללו.

הרבה מאוד גיימרים תהו לאחרונה מה עם גרסת המחשב? למרות ש-Activision ו-Sledgehammer Games לא התייחסו לכך בעת האחרונה, מסתבר שאכן הבטא תגיע גם למחשב. מייקל קונדריי (Michael Condrey) מ-Sledgehammer Games אכן אישר שתהיה בטא עבור שחקני המחשב כאשר נשאל על כך בפורום Reddit על ידי מעריץ. סביר מאוד להניח שהבטא למחשב לא תתקיים במהלך סוף השבוע הקרוב, מאחר ומדובר בתקופה שבה שחקני ה-PlayStation 4 ישחקו. נותר לנו רק לקוות שהבטא למחשב תיפתח בסמיכות למועדים שבהם ישחקו שחקני הקונסולות בסוף השבוע הבא.

ישנה גם אפשרות שהבטא למחשב תיפתח בסמיכות למועד ההשקה בחודש נובמבר (כמה שבועות לפני אולי) בנפרד מהגל הנוכחי, אבל זה נותר בגדר ספקולציה מאחר ואין הודעה רשמית של המפתחת.

במידה ואתם לא סגורים על תוכן הבטא, הנכם מוזמנים לבקר בכתבה המיוחדת שהכנו.

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 לנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4 ,Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:52 25.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    ת'אמת די מפתיע שיהיה גם ל -PC אף אחד לא ציפה לזה ... אני רוצה לנסות את המשחק לפני שאני פוסל אותו.

  2. 2

    17:31 30.08.2017 | מאור מאור (אורח)

    מתי בטא פתוחה?
    כי אני לא משלם 60 דולר בשביל בטא

  3. 3

       | פורסם ע"י