הרשמה

פרויקט אפשרי של Bethesda בנושא משחקי הכס ככל הנראה נחשף

החורף מגיע... בטעות

אם השמועה תתברר כנכונה, המשחק הזה יכול להיות היהלום שבכתר של כותרי משחקי הכס שכבר קיימים

Bethesda, אחת המוציאות לאור של משחקי התפקידים המצליחים ביותר, ככל הנראה עובדת על פרויקט כלשהו בנושא משחקי הכס. אתמול נצפה עמוד באתר Target, שהעבודה עליו טרם הסתיימה, אשר ככל הנראה הדליף את אחד הפרויקטים שעליו עבדה החברה.

העמוד עצמו לא מציג נתונים מיוחדים כלשהם מלבד הכותרת: "Bethesda: Game of Thrones". ל- Bethesda יש כבר ברזומה שלה משחק תפקידים בעולם פתוח עצום: Skyrim. לאור העובדה הזו, אין ספק שכבר יש לה את התשתית ליצור לעולם הזה גרסה מותאמת לרוח משחקי הכס ו-Bethesda היא האולפן המתאים ביותר לפיתוח המשחק.

אמנם אותו עמוד מודלף לא מאשר דבר, אך ידוע לנו ש-Bethesda עובדת לפחות על חמישה פרויקטים שונים שאת זהותם היא שומרת לעצמה. בנוסף, Bethesda טרם הגיבה לפרשה.

אם השמועה תתברר כנכונה, המשחק הזה יכול להיות היהלום שבכתר של כותרי משחקי הכס שכבר קיימים. הבולט שבהם הוא כותר עלילתי של חברת Telltale שנקרא Game of Thrones: A Telltale Game Series. המשחק האחרון הציג עונה בעלת 5 פרקים ונכון לעכשיו, המפתחת עובדת על עונה שנייה.

מנגד, יכול להיות בכלל שהעמוד המודלף יתברר בכלל כטעות, כך שלא כדאי לפתח ציפיות. למרות זאת, הצירוף של עולם התוכן של משחקי הכס יחד עם יכול היצירה והפיתוח של Bethesda נשמע כמו זיווג מגן עדן. כל שנשאר לעשות הוא רק לקוות ולחכות להכרזה שאולי תבוא בקרוב, בהנחה שהשמועה תתברר כנכונה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:22 28.08.2017 | גל גל (אורח)

    תאמת, אני בכלל לא אוהב משחקי הכס. אני חושב שאם זה נכון, המשחק ייצא גרוע בסופו של דבר. במקום לעבוד על דברים חדשים שאף פעם לא ראינו, Bathesda עושה פרסומת אינטראקטיבית לסדרה משעממת.

  2. 2

    15:26 28.08.2017 | מישהו מישהו (אורח)

    סדרה משעממת אתה רציני???
    קודם תחשוב אחרי זה תכתוב זאת בין הסדרות הטובות שיצאו וזו לא דעתי. הסדרה שברה מספר שיאים.

  3. 3

    10:02 29.08.2017 | אבי אבי (אורח)

    איך אני אוהב את האנשים האלה כמו גל שמכריזים על סדרה כמשעממת כאילו כולם חושבים ככה.. גבר תתקדם אתה היחידי בעולם בערך שחושב ככה, שבוע טוב לכולם

  4. 4

    11:46 29.08.2017 | adar adar (אורח)

    הייתי רוצה שהמפתחת של דה וויטצר תייצר משחק כזה, חושב שהיא תצליח לבצע את בהרבה יותר טוב.

  5. 5

    14:38 29.08.2017 | גל גל (אורח)

    אני ראיתי את הסדרה הזאת ואני חושב שהיא לא בשבילי. בבקשה תכבדו את הדעה שלי.

  6. 6

       | פורסם ע"י