הרשמה

מיקרוסופט: PUBG יכול להצליח יותר על ה-Xbox

מיקרוסופט מתכננת להשתמש בכל המשאבים שלה לטובת ההצלחה של PUBG על ה-Xbox

הצצה לשיתוף הפעולה בין מפתחי משחקים עצמאיים לבין מיקרוסופט

בזמן שהמשחק מצליח בצורה מדהימה על המחשב, הפורט של PUBG ל-Xbox One מתקרב בצעדי ענק, ועל פי מיקרוסופט, המשחק יכול להצליח יותר בכך שהחברה תשתמש בכל המשאבים שלה עליו.

בריאיון לאתר VG247, סגן הנשיא של Xbox, מייק ייאברה (Mike Ybarra) אמר: "אני חושב שמפתחים באים אלינו כדי לקבל עזרה בלהפוך את המשחק שלהם למצליח. לכן משחקים כמו PUBG ועוד הרבה אחרים יכולים לאפשר לנו לטפל בהפצת המשחק, ואז הצוות שלי, Advanced Technology Group, מתחיל לעבוד ביחד עם Bluehole על מנת לדאוג להתאים את PUBG בצורה הטובה ביותר ולהביא אותו מהר ככל שאפשר ל-Xbox", אומר ייבארה.

כאמור, PUBG מיועד להגיע ל-Xbox One לפני סיום השנה הנוכחית כחלק מתוכנית ה-Xbox Game Preview.

ייבארה רואה ב-Xbox One וב-Windows כפלטפורמות שיכולות לסייע למפתחים להגיע לשוק רחב יותר, והוא משתמש בהצלחה של מיינקראפט כדוגמא לשיתוף פעולה מוצלח בין צוות הפיתוח המקורי של המשחק לבין המפיצה (מיקרוסופט) שלה משאבים רבים שיכולים לגרום למשחק למכור הרבה יותר.

"ה-Xbox One תמיד הייתה פלטפורמה שאפשרה למפתחים להיות מצליחים. כשמישהו מגיע אלינו ושואל אותנו כיצד אנחנו יכולים לעשות זאת יחד, אנחנו פתוחים למגוון רעיונות. רוב, אם לא כל התרחישים הם כאלה - למפתח מסוים יש משהו ביד שיכול להיות מצליח מאוד, לפעמים הם אפילו לא מודעים לפוטנציאל - קחו לדוגמא את מיינקראפט, Notch השיק את המשחק, יצא לחופשה, והיה בטוח שכשהוא יחזור הוא ימשיך לעבוד במסעדת מזון מהיר, אבל כעת .... הוא יותר לא צריך לעבוד בחיים. אנחנו רוצים לעבוד עם המפתחים ולעשות אותם מצליחים עד כמה שאנחנו יכולים", סיים ייבארה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:55 31.08.2017 | WarFox89 WarFox89

    וכמובן כמפיצה יש להם גם אינטרס כלכלי מאוד גדול לנגוס בתפוח ההצלחה. מפיצות כאלה גדולות לא עושות אפילו אפצ'י ללא אינטרס כלכלי. המשחק או המפתחים לא ממש מעניינים אותם למרות שזה אפקט המעגל וזה בסוף יחזור אליהם.

  2. 2

    21:29 31.08.2017 | . . (אורח)

    אוי לא.
    רק שמיקרוסופט לא תקנה גם את זה
    היא רק תדפוק את המשחק ותהפוך אותו להכי טוב באקסבוקס וכמובן תוסיף מלא dlc ותוספות בתשלום

  3. 3

    15:58 03.09.2017 | איתי איתי (אורח)

    שייצא כבר לאקסבוקססססס

  4. 4

       | פורסם ע"י