הרשמה

האלפא הסגורה של Wild West Online מגיעה בספטמבר

המשחק שהרבה חשבו שהוא Red Dead Redemption 2 מתחיל להיכנס לשלבי האלפא הסגורה

ישנם גם הנחות משמעותיות עד לתחילת האלפא

זוכרים כשפורסמה תמונה של משחק מערבון חדש והרבה חשבו שמדובר בתמונה ראשונה של Red Dead Redemption 2 ובסוף התברר שזה בכלל משחק אחר? אז אותו משחק MMO נקרא Wild West Online כפי שהכרנו אותו לראשונה אז בחודש מאי, וכעת מתברר שהאלפא הסגורה שלו מגיעה בחודש ספטמבר.

הבלבול הרב שהתמונה שלו עוררה אז עשתה רק טוב למפתחי המשחק, או יותר נכון עשתה טוב לקמפיין מימון ההמונים שהצליח לצבור את הסכום הדרוש ועוד מעבר לכך.

חודשים מאז שהסאגה הזו נגמרה והמימון הושג בהצלחה, חברת 612GAMES הכריזה שהאלפא הסגורה של המשחק תיפתח ב-15 לספטמבר. עד לפתיחת האלפא, השחקנים יוכלו לרכוש את Wild West Online בהנחה יחסית משמעותית.

"זו הייתה מערבולת מאז שחשפנו את Wild West Online ובכל יום המעריצים שלנו שאלו מתי הם יוכלו לנסות את המשחק", אמר סטפן בוג'אז (Stephan Bugaj) מנהל הקריאייטיב הראשי של המפתחת. "אנחנו נרגשים להביא בקרוב לשחקני המחשב טעימה ראשונה ממשחק המערבון שכולנו כל כך חיכינו לו."

גרסת האלפא תאפשר לשחקנים לחקור חלקים מהמפה ה"מאסיבית" של המשחק, להשתתף במספר משימות PvE, להתנסות בקרבות PvP ועוד. ישנם שלושה גרסאות של המשחק וכולן כוללות גישה לבטא הסגורה כאשר רק 2 מהן כוללות גישה לאלפא הסגורה. תקבלו גם דברי בונוס במשחק בהתאם לגרסא שתבחרו לרכוש. ההנחות המשמעותיות זמינות כבר עכשיו עד לתחילת האלפא, יכול להיות שגם בזמן האלפא יהיו הנחות, אבל הן לא יהיו משמעותיות כמו עכשיו.

לפרטים מלאים על התכנים של כל גרסא, תוכל ולעבור לאתר הרשמי של המשחק למידע המפורט.

Wild West Online מתוכנן להגיע בדצמבר 2017 עבור המחשב. תוכלו לצפות בגיימפליי של המשחק ולראות האם אתם מתרשמים ממנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י